Nå er jeg uheldigvis fanget ganske dypt inne i dette, og det er reglement som sier hva jeg kan ha på hodet, men har både klær og sko som skal være anti-statiske og håper at dette skal redusere farene noe. Er desverre en stor sender like i nærheten her, så er litt bekymret og enkelte som er nær meg til daglig har kommentert min oppførsel
Feste en fm radio på hodet, jahaja!!! Forklar oss teorien bak dette da, basert på vitenskap og ikkje mumbo jumbo.
Det du sier om Gardermoen og underjordiske shelter og planet x. Hvordan skal man rekke å få til dette på 6 mnd?
Hvordan unngår man at de som jobber der forteller andre om det?
Det innlegget ditt om aluminiumshatt og radio er vel det endelige beviset for at du troller. Hvis ikkje har du et seriøst problem!!
Når det gjelder utbyggingen på Oslo lufthavn, så er ikke dette et nytt fenomen. Det har alltid blitt gravd og bygget der, helt siden tyskerne opprettet en militær flyplass der under krigen. Det vi ser nå er bare siste ledd i en lang rekke utvidelser. Dessuten er denne fasen av arbeidet synlig, i motsetning til alt dem allerede har gjort i den dypeste hemmelighet langt under jorda.
På Gardermoen finnes det allerede massevis av underjordiske installasjoner og tunneler. Husk at det norske forsvaret har flere transportfly stasjonert der, og dem trenger lagringsplass til alt dem flyr ut og inn av landet. Dessuten er det også hemmelige operasjonssentraler og laboratorier der. Hvis vi visste alt som egentlig foregår der oppe, ville vi blitt forbløffet alle sammen!
Når det gjelder NWOs metoder for hemmeligholdelse, så er dette ting dem er eksperter på. For det første så bruker dem minst mulig mennesker til arbeidet. Der det er mulig blir det brukt avanste roboter og maskiner. NWO har tilgang til teknologi vi ikke engang aner eksisterer, og det er tenkelig at dem kan ha fått dette overlevert fra utenomjordiske vesener.
Er det bare meg, eller er det andre her som ogsaa er 97% sikre paa at Mr. Bilderberg er et tidligere eller eksisterende forummedlem som "drar dere i beinet"?
La oss nå inderlig håpe det, hvis ikkje bør vi be dikemark ta ein kikk trur eg!!han kan jo ikkje svare på enkle spørsmål om teorien sin engang
![]()
Det er vel ganske sikkert at det er snakk om et godt gammeldags "troll" ja.Er det bare meg, eller er det andre her som ogsaa er 97% sikre paa at Mr. Bilderberg er et tidligere eller eksisterende forummedlem som "drar dere i beinet"?
Eller jeg. Agent JoeW og jeg skal etter 'episoden' gjenoppbygge flyplasshandling etter nye og revulosjonerende metoder som er under utvikling i Frankrike.
Eller jeg. Agent JoeW og jeg skal etter 'episoden' gjenoppbygge flyplasshandling etter nye og revulosjonerende metoder som er under utvikling i Frankrike.
Tror vi har kommet frem til at konseptet passer best til en reintroduksjon av A318!Du mener 1+1+1+1 triple aisle A320 med 16 cargodører og 16 highloadere for å forbedre turnaround med 2 1/2 sekund??![]()
Er det bare meg, eller er det andre her som ogsaa er 97% sikre paa at Mr. Bilderberg er et tidligere eller eksisterende forummedlem som "drar dere i beinet"?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.