Som vil stå i unormalt lange køer i sommer pga ekstra trafikk og veiarbeid.Heldigvis har man bil...
Det jobbes intenst med å utvide parkering. Samt at i parkeringshuset (P1)ved terminalen er det ganske god kapasitet.
I tillegg har vi ansatte som bruker Parkeringshuset (P11) ca 500 meter fra terminalen, fått beskjed om at det kan skje at vi må flytte noen dager til P44/45 som ligger "litt" lenger unna (utendørs grushaug mellom Radisson og Statoil, alt mellom OAC og DY hangar)
Det forventes mye mer biltrafikk. Men det som mange heller ikke tenker over er at det ofte er veiarbeid på E6 på nettene. Og da er det omkjøring mellom 2200 og 0530/0600. PT så er det reasfaltering rundt Kløfta og de jobber seg nordover i nordgående felt. DVS at de som skal rekke tidlige fly får seg en omvei, og der blir det rask kø.
S
OSL leser forumet: Nå ligger det ute info på OSL sine nettsider og facebooksider.
Flytoget er en suksess, og burde ta seg råd til å ikke å plyndre passasjerene med overpris for et dårlig tilbud.
Trafikanten.no anbefalte meg å ta t-banen til Helsfyr og gå på bussen der. Det var en veldig dårlig anbefaling da jeg så alle de fortvilte folkene som ikke kom seg på derifra.
+ 10 min må man regne med, men 1t45 er ikke holdbart. Og da var jeg våken og dro til den første holdeplassen for å sikre at jeg kom med.Tok SAS flybussen forrige helg, den brukte 57 minutter fra Holberg plass. Det er sjelden eller aldri den bruker oppsatte 53 minutter.
Det er kanskje en ide å kjøre Trondheimsveien eller Østre Aker vei? Eller er det problemer der også?
Tok SAS flybussen forrige helg, den brukte 57 minutter fra Holberg plass. Det er sjelden eller aldri den bruker oppsatte 53 minutter.
Oslo.S tilnærmet stengt, Flytoget/NSB med amputert trafikkprogram,
innsnevring på E6 pga. broarbeid, i tillegg til litt asfaltlegging.
Jo da, la oss gjøre alt "samtidig" - like greit det... :drunk:
Vedlikehold skulle ha blitt gjort for lenge siden og infrastrukturen skulle vært utbygd så mye at man ikke hadde blitt lammet om noe måtte stenges. Man skulle hatt flere tuneller for tog gjennom Oslo da kapasiteten på på dagens løsning er sprengt, hadde vi hatt det ville flytoget fremdeles gått.
http://www.dagsavisen.no/innenriks/article413830.ece
I år har man bevisst lagt mest mulig vedlikehold til fellesferien, nettopp for at det skal ramme færrest mulig folk i dagliglivet. En god ide, synes jeg.
Der jeg svarte på var om situasjonen vi nå er i hadde vært umulig å unngå, det er den selvsagt ikke.Enig i det, men vi må nesten forholde oss til situasjonen sånn den er. Mye hadde vært annerledes hvis ting hadde vært annerledes.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.