Tror KLm var fornøyd med SGS på OSL også - men at det var en politisk beslutning om å flytte vekk fra et SAS selskap. Det samme gjelder vel for SVG og BGO.
Hva er det for et konsept jeg ikke har hørt om tidligere..?slik at de kan få konkurrere om KLM Saphire-billettene.
Hva er det for et konsept jeg ikke har hørt om tidligere..?
Hvor har du hørt disse ryktene fra?
Vet at flere ansatte i Norport ønsker seg KLM slik at de kan få konkurrere om KLM Saphire-billettene.
Kontraktene for BGO og SVG fornyet for ikke mange månedene siden, og meg bekjent skal ikke KLM være i noen konkrete forhandlinger på nåværende tidspunkt. De sitter nok på gjerdet, sammen med en del andre, å venter på hva SAS bestemmer seg for når det kommer til SGS.
Hørrte det fra en bekjent i SGS på SVG. Etter det jeg har hørrt så er det bare snakk om tid før KLM skifter handlingagent på Sola. Men det er jo mye rykter i denne bransjen.
Men den kontrakten er vel ikke av lang varighet? Eller har jeg blitt fortalt feil?
Det er så deilig å bytte uniformer.Men det stemmer sannsynligvis at KLM bytter agent på Sola, samme folkene men nytt navn:colgate: