KLM går over til Norport?

Whatever

ScanFlyer Blue
KLM går over til Norport?

Går mange rykter om at KLM skal være på vei over fra SGS til Norport Handling på Sola og Flesland. Noe hold i disse ryktene?

Re: KLM går over til Norport?

Tror KLm var fornøyd med SGS på OSL også - men at det var en politisk beslutning om å flytte vekk fra et SAS selskap. Det samme gjelder vel for SVG og BGO.

Tror KLm var fornøyd med SGS på OSL også - men at det var en politisk beslutning om å flytte vekk fra et SAS selskap. Det samme gjelder vel for SVG og BGO.

Tror ikke dette har med "politikk" å gjøre, men heller dollars.

KLM er veldig fornøyd med SGS i SVG. Heller ikke lenge siden kontrakten ble fornyet.

Hva OSL-kontrakten angår, er mitt inntrykk av at KLM hovedsaklig gikk med et lavt tilbud, og om SGS har lavest tilbud på det spesifiserte serviceniveau tviler jeg sterkt på at KLM ville velge noe annet. KLMs "problem" med SGS er vel både en kombinasjon av pris(de kan få billigere tilbud elsewhere...) og antagelig også litt dette med SGS' eierskap - men hovedvekten ligger nok på pris, mer enn noen "politisk beslutning"...

Hvor har du hørt disse ryktene fra?
Vet at flere ansatte i Norport ønsker seg KLM slik at de kan få konkurrere om KLM Saphire-billettene.

Kontraktene for BGO og SVG fornyet for ikke mange månedene siden, og meg bekjent skal ikke KLM være i noen konkrete forhandlinger på nåværende tidspunkt. De sitter nok på gjerdet, sammen med en del andre, å venter på hva SAS bestemmer seg for når det kommer til SGS.

Last edited:

Hvor har du hørt disse ryktene fra?
Vet at flere ansatte i Norport ønsker seg KLM slik at de kan få konkurrere om KLM Saphire-billettene.

Kontraktene for BGO og SVG fornyet for ikke mange månedene siden, og meg bekjent skal ikke KLM være i noen konkrete forhandlinger på nåværende tidspunkt. De sitter nok på gjerdet, sammen med en del andre, å venter på hva SAS bestemmer seg for når det kommer til SGS.

Hørrte det fra en bekjent i SGS på SVG. Etter det jeg har hørrt så er det bare snakk om tid før KLM skifter handlingagent på Sola. Men det er jo mye rykter i denne bransjen.

Hørrte det fra en bekjent i SGS på SVG. Etter det jeg har hørrt så er det bare snakk om tid før KLM skifter handlingagent på Sola. Men det er jo mye rykter i denne bransjen.

Denne bekjente i SGS vet nok heller ikke noe om dette,tror jeg....
Like mye som noen vet hvem evt SGS blir solgt til.....Men akkurat det er vel en annen tråd.....
Men det er snakk og rykter om mye her i SVG :)
Ryktet om KLM skifter handling agent er "gammelt" nytt,men kontrakten ble som sagt nettopp fornyet med SGS,så....

Men den kontrakten er vel ikke av lang varighet? Eller har jeg blitt fortalt feil?

Men den kontrakten er vel ikke av lang varighet? Eller har jeg blitt fortalt feil?

Den kontrakten varer nok noen år ennå;)

Men det stemmer sannsynligvis at KLM bytter agent på Sola og Flesland, samme folkene men nytt navn:p :colgate:
Om det blir tilfelle får vi vel svar på om ikke mange månedene

Last edited:
Back