FlyHi
ScanFlyer Crusty
Norwegians erstatningsfly på longhaul (A340)
Mine forældre var med Thomsen/TUI på premium hvor IFE ikke virkede. De blev opfordret af crew til at skrive til CR og fik 2 dage efter 250 kr /person refunderet.
Det krævede en mail på 5 linier og jeg kan da oplyse at de var meget fornøjede med den behandling.
Kan sagtens følge dig i at flyselskaber (og andre firmaer) skal levere den vare de annoncerer, men der må også være visse bagatelgrænser. Betyder IFE meget for en pax, så kan en kort henvendelse til CR da være helt ok og langt de fleste flyselskaber plejer da også at kvittere med en beklagelse og nogle miles eller en voucher på et mindre beløb.
Med 21 punkter i et klagebrev for så simpel en ting drukner pointen desværre og det bliver opfattet som brok.
Det er trods alt transport fra A til B på et givet tidspunkt der er hovedproduktet her.
Personligt ville jeg da også blive skuffet hvis jeg var blevet lovet IFE og ikke fik det, men der er trods alt vigtigere ting i livet. Håber da ikke at det ødelagde din ferie
Mine forældre var med Thomsen/TUI på premium hvor IFE ikke virkede. De blev opfordret af crew til at skrive til CR og fik 2 dage efter 250 kr /person refunderet.
Det krævede en mail på 5 linier og jeg kan da oplyse at de var meget fornøjede med den behandling.
Kan sagtens følge dig i at flyselskaber (og andre firmaer) skal levere den vare de annoncerer, men der må også være visse bagatelgrænser. Betyder IFE meget for en pax, så kan en kort henvendelse til CR da være helt ok og langt de fleste flyselskaber plejer da også at kvittere med en beklagelse og nogle miles eller en voucher på et mindre beløb.
Med 21 punkter i et klagebrev for så simpel en ting drukner pointen desværre og det bliver opfattet som brok.
Det er trods alt transport fra A til B på et givet tidspunkt der er hovedproduktet her.
Personligt ville jeg da også blive skuffet hvis jeg var blevet lovet IFE og ikke fik det, men der er trods alt vigtigere ting i livet. Håber da ikke at det ødelagde din ferie
