KL/AF til sgs

krølle

ScanFlyer Crusty
riktignok i Abz, men en liten tå innforbi. Sier antagelig litt om servicenivået til
Serviceair, hvis Sgs i Abz overtar, som kun har holdt på siden Desember
:clap til sgs i abz
 
Kan si like mye om pris som om servicenivået.
Flyselskaper bytter handling hele tiden av forskjellige årsaker.

Hilsen,
Laurenz
 
Kvalitet har ingenting med saken aa gjoere. De tre viktigste tingene for et flyselskap er pris, pris og pris.
 
Enig når det gjelder servisair i ABZ. Har jeg sjeldent sett dårligere kalitet på handling enn det som presteres der borte!
 
Originally posted by FBU

Enig når det gjelder servisair i ABZ. Har jeg sjeldent sett dårligere kalitet på handling enn det som presteres der borte!


Serviceair ABZ har jag hört mycket "ont" om. Däremot Serviceair på andra flygplatser verkar generellt fungera bra. Kan möjligen ha någonting med den lokala ledningen att göra?
 
Tror alt bunner i pris og atter pris, men at kvalitet også er en faktor. Bare se på NAS, gjett om de bare var ute etter pris, de visste knapt hva de gikk til.
 
Ground Handling bransjen er i stor forandring. Marginene presses mer og mer og ettersom fler og fler selskaper setter ut handlingen, hardnes ogsaa konkurransen. GH-selskapene vet at de maa gi finansielle fordeler for aa vinne kunden og dermed er ogsaa presset paa kostnadene vanvittig hardt.
 
Vel når det gjelder Abz så var sikkert pris det som betydde minst, iallefall for SkBu, makan til dårlig arbeid skal en lete lenge etter. De var t.o.m verre enn Kl i Ams, og
det sier ikke så lite:lol:
 
SAS Ground Services chosen by Icelandair at Paris Charles de Gaulle Airport
Icelandair chose SAS Ground Services (SGS) as its new provider of passenger services at Charles de Gaulle Airport in Paris. The contract is effective from February 1.
The new contract together with SGS' current services to Icelandair in the Nordic countries entails approx. 2,450 departures per year.

Icelandair is operating four flights weekly to Reykjavik, increasing to nine weekly during the summer season.

"The choice of SAS Ground Services is based on that they have the right match between product, service and price", says Astthor Ingason, Manager Stations at Icelandair.

"We are proud that Icelandair choose to expand their business relations to SAS Ground Services", says Jo Alex Tanem, Area Manager SAS Ground Services West & South Europe. "We are also very happy to be able to offer a product that matches the customer's demands in regards to price as well as quality."
 
Back
Top