Originally posted by LCH
En eventuell fusjon burde ikke by på de helt store problemene med tanke på flyflåte, instrumentpanelene i 737-800 kan (muligens trenges en firm-/softwareoppgradering)konfigureres til å emulere instrumentlayouten i en 737-300, hvis dette i det hele tatt er påkrevet. Hvordan gjøres dette i BU? Southwest emulerte vel 737-200 instrumentene i 737-700. Men så var det dette med kultur og ansennitet da...
Originally posted by LCH
Vel, Boeing produserer jo ikke akkurat for mange 737er om dagen, de klarer jo ikke å levere så mange som Southwest ønsker, og jeg vil tro at SWA er en litt viktigere kunde for Southwest enn DY. Men det kan vel være noen maskiner tilgjengelige fra GECAS eller andre leasingselskaper, selv om det nok ikke er mange.
Originally posted by EB
Men det hadde vel ikke blitt samme oppstyr om man kalte en spade en spade og fortalte publikum at det var 6 avganger man skulle ha...:naughty:
Originally posted by LCH
jeg vil tro at SWA er en litt viktigere kunde for Southwest enn DY.
Originally posted by LCH
Dette kom ikke som noen bombe nei, DY aksjene (NAS.OSE) er nå oppe i 11,70, opp 9,35% (15 min forsinkelse)
En eventuell fusjon burde ikke by på de helt store problemene med tanke på flyflåte, instrumentpanelene i 737-800 kan (muligens trenges en firm-/softwareoppgradering)konfigureres til å emulere instrumentlayouten i en 737-300, hvis dette i det hele tatt er påkrevet. Hvordan gjøres dette i BU? Southwest emulerte vel 737-200 instrumentene i 737-700. Men så var det dette med kultur og ansennitet da...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.