kl 11 major news om STERLING

Replying to Topic 'kl 11 major news om STERLING'

Jeg vet at DYs instrumenter ikke er analoge, men er det ikke ganske stor forskjell på den gamle og den nye glasscockpiten?

Jeg ble litt forvirret av hva Bjørn sa om antall fly. Han sa at de nå har 11 men skal ha 13. På norwegian.no står det at de har 12 fly. Siste maskin i flåten er LN-KKR, men er det nr. 11 eller 12?

Hilsen,
Laurenz

Originally posted by BEF

Jeg har bare en ting å si:

:naughty: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........

Blir det ikke morsomt å få fly til flere destinasjoner? Norwegian skal jo også fly for Sterling ut fra CPH :)

Er det bare meg som aner et potensiale for forvirring med at det ene selskapet flyr til Alicante, og det andre til Murcia? Kanskje best å kalle Murcia for Murcia?

Var lige inde og tjekke på NBs rutekort/tidstabel - det lader til at Murcia forsvinder fra maj05 hvorefter der kun flyves til ALC. (tjekkede ud af SVG og BGO)

Hva sier de ansatte i Norwegian? Er ikke dette utrolig bra??? BEF! Hvorfor er du så negativ... Med et så ble jo NB/DY en ordentlig konkurrent til stats selskapet...(...var det ikke det du ønsket?)

Aksjekursen stiger... Dette er da en mye bedre nyhet en pølsesalget som det har vært klappet så mye for. Dette er nytt!!!!

Kanskje han ikke vil ha overnattinger i København....eller fly dansker!:)

Eller norske statsansatte?

Tja...de flyr han jo allerede så..... Men dansker er koselige.:)

Kanskje må han finne seg ny jobb?

Ja kanskje det, men Norwegian rekrutterer enda flere nå.

Men de bør jo ha ansatte som trekker i samme retning som selskapet...opp og fremover er vel en fordel?

Selvsagt.......

.....men tror nok at de ansatte er langt mer på parti med selskapet enn de ansatte i andre flyselsakaper som krangler som busta fyker

Originally posted by P.A. VIKING

Fra Norwegian

Sterling og Norwegian starter rutesamarbeid
Sterling og Norwegian har inngått avtale om rutesamarbeid på foreløpig 13 av selskapenes ruter i Europa. Salgsstart for de nye rutene er i dag, 23. november. Samarbeidet vil være fullt operativt fra 1. mai, men noen ruter vil starte allerede 19. februar
Begge selskaper vil tilby setene det samarbeides om til egne priser og vil således konkurrere innbyrdes om de samme kundene. Dette vil skjerpe konkurransen ytterligere i markedet.

Følgende ruter vil inngå i samarbeidet:
Oslo – Alicante (Alle dager)
Oslo – Alicante (Murcia) (Lørdag)
Oslo – Malaga (Alle dager)
Oslo – Nice (alle dager)
Oslo – Montpellier (Onsdag-Lørdag) – Ny rute
Oslo – København (Inntil 12 daglige avganger)
Oslo – Paris Beauvais (Mandag-Torsdag-Fredag-Søndag)
Oslo – Roma Ciampino (Mandag-Tirsdag-Torsdag-Fredag-Søndag)
Bergen – Alicante (Murcia) (Lørdag)
Bergen – Malaga (Lørdag)
Bergen – Nice (Lørdag)
Stavanger – Alicante (Murcia) (Søndag)
Stavanger – Malaga (Lørdag)
Stavanger – Nice (Lørdag)

Oslo-Paris Beauvais er vel strengt tatt en ny rute det også. Sterling kom aldri igang på den etter hva jeg finner. Uansett, bra med noen nye ruter og samarbeid, det tror jeg de trenger begge to.

kjos sier under pressekomferansen at flyutnyttelsen skal økes med en og en halv time pr fly!!!!!!!!!!!

Godt nytt!

Passasjerene er ikke bare positive .......

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=139&Group=Reisetips&ThreadID=648617&Thread=Norwegian%2C%20nei%20takk%21

Folk får hate Norwegian så mye de vil, men de er vell rimelig korka om de ikke fatter at det hadde vært flåeri å fly innen Norge uten Norwegian. Konkurransen kom og jeg tro jeg tørr si at det vel aldri i verdenshistorien ett flysellskap som har ekspandert, turt og satset slik pr innbygger som Norwegian i Norge.

En lykkelig dag for oss flyvende!

Ja men så var overskriften på topicet "Norwegian - nei takk!" så jeg hadde ikke akkurat ventet å finne så mye positivt om Norwegian der.....

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=139&Group=Reisetips&ThreadID=689981&Thread=Hva%20SAS%20egentlig%20innf%F8rte

Man finner det man leter etter på internett.......

Om det blir som de nå sier på presse konferansen så tror jeg faktisk at det er fort mulig for røde tall å bli grønne!

Back