• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kjeviksiden

LN-GBM

ScanFlyer Silver
I det siste har jeg fått stadig flere kommentarer om Gunnar Flaks Kjevikside. Mange tar meg for å drive denne siden, og blir overrasket når jeg forklarer dem at opphavsmannen holder til i Vestfold. Mange har fattet interesse for det stoffet som Gunnar har samlet, det historiske stoffet er gull verdt!

Jeg følte at jeg på en eller annen måte ville gi Gunnar beskjed om at siden hans blir lest, og at mange setter pris på det arbeidet han har gjort med å gjøre så mange bilder og annet tilgjengelig for publikum gjennom denne siden. De menneskene som jeg prater med fra tid til annen er nødvendigvis ikke spesielt interessert i fly, men de synes det er gøy siden innholdet har lokal tilknytning, og en historisk verdi, ikke bare for de med direkte tilknytning til flyplassen, men hele byen, kanskje hele landsdelen som har hatt Kjevik som sin flyplass. Jeg mener at det bor en flyinteressert innerst inne i alle, den må bare lokkes fram.

Back