Bll spotter
ScanFlyer Gold
Har SAS egentlig ikke eneret, som eneste danske flyselskab, til at beflyve de 2 ruter, i henhold til de bilaterale aftaler, der er indgået landene imellem, ligesom de har eneret til at beflyve russiske destinationer?
Som stor kunde i SK er det leit å se hvordan selskapet fortsettes å rives i filler innenifra.
Som jeg har vært inne på i tidligere tråder ser jeg ingen annen løsning for SAS enn at de 3 skandinaviske land med så forskjellige bedriftskulturer , motivasjoner og målsettinger deles opp som seperate selskaper under felles markednavn.
Nåværende konflikter er kun gratis "mat" til konkurentene.
Det er jo i grunnen tre separate selskaper vi snakker om, SAS Norge, SAS DK og SAS SE.
OT: Leste igjennom "Caution" på CAUs hjemmesider. Interessant å lese vilkårene for FAs til og fra SFJ...
Hvor mye har egentlig SAS spart på å bruke kinesere i kabinen? Det er ikke sikkert det er så dumt av SAS å ta dem ut av tjeneste om man begynner å regne på negativ omtale og eventuelle interne konflikter. SAS må nå få skuta på rett kurs igjen fremfor å drive med slikt internt vissvass....selv om det kanskje er foreningen som har laget unødvendig trøbbel i denne saken. SAS kommer kanskje billigere og bedre ut av det på den måten.
– Våre kinesiske medarbeidere er blitt utsatt for et helt urimelig press. Derfor har vi i en midlertidig periode valgt å frita dem for tjeneste, sier SAS-direktøren
Jeg tror ikke det er besparelsen i form av lønninger til kinesiske CA's som er det drivende for SAS.Hvor mye har egentlig SAS spart på å bruke kinesere i kabinen? Det er ikke sikkert det er så dumt av SAS å ta dem ut av tjeneste om man begynner å regne på negativ omtale og eventuelle interne konflikter. SAS må nå få skuta på rett kurs igjen fremfor å drive med slikt internt vissvass....selv om det kanskje er foreningen som har laget unødvendig trøbbel i denne saken. SAS kommer kanskje billigere og bedre ut av det på den måten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.