Re: Kato Air satt på bakken
Nå har ikke jeg noen tilknytning til Kato Air , men jeg er av den oppfatning at om det har vært utøvelse av dårlig ledelse i selskapet så kan man ikke i et åpent forum som dette bruke karakteristikker om denne slik du bruker over.
Det kaster dårlig lys over forumet først og fremst , deretter over forfatter av innlegget.
Alle som har vært involvert i å drive et luftfartsforetak vet at dette er omfattende og komplisert.
At en person eller gruppe velger å se å saken kun fra sin synsvinkel hindrer jo ikke det faktum at det som regel er minst 2 sider av samme sak , helst flere.
Det hele er tragisk kun for de ansatte, spesielt dem som forble hos KATO gjennom en periode med sterk rekruttering hos andre selskaper. At ledelsen nå endelig har klart å seile skuta på land - til tross for ett mildt sagt tålmodigt luftfartstilsyn - er intet mindre enn en fantastisk prestasjon av inkompetanse.
Når de ytterligere legger skylda på Luftfartstilsynet for egen manglende evne til a drive flyselskapet innenfor de samme rammene som resten av norge er underlagt må man bare trekke på smilebandet av tragikomedien; de absurde og utrolige historiene som ryktes på crewrommene bekreftes nok en gang av virkeligheten.
Dette selskapet har fungert til tross for sin psykopatiske ledelse fordi de har vaert heldige nok til å ha dyktige ansatte, som nå har fatt sin insatts belønnet med arbeidsledighet og ansvarsfraskrivelse. Sammen med oppsigelsen medfølger en faktura for utestående bonding-beløp....
Nå har ikke jeg noen tilknytning til Kato Air , men jeg er av den oppfatning at om det har vært utøvelse av dårlig ledelse i selskapet så kan man ikke i et åpent forum som dette bruke karakteristikker om denne slik du bruker over.
Det kaster dårlig lys over forumet først og fremst , deretter over forfatter av innlegget.
Alle som har vært involvert i å drive et luftfartsforetak vet at dette er omfattende og komplisert.
At en person eller gruppe velger å se å saken kun fra sin synsvinkel hindrer jo ikke det faktum at det som regel er minst 2 sider av samme sak , helst flere.