Kato Airline kan ikkje flyge
Kato Airline AS har ikkje lenger ein godkjent vedlikehaldsplan. Årsaka er at Luftfartstilsynet har tilbakekalt lisensen til selskapet sin verkstad. Det skjedde fredag etter ei vurdering av følgjene for flysikkerheita. Selskapet har etter dette sett flya sine på bakken. Tiltaka er heilt naudsynte, men Luftfartstilsynet seier seg lei for at dette råkar flypassasjerane.
Uff og ufff. Dårlig av meg. Han journalisten fra Hangar visste mer enn alle sammen...Tar tilbake alle mine uttalelser. Og beklager.
Det er vel ikke poenget men at en tenker seg litt om før en hiver seg utfor ville nå jeg si siden det er meg det dreier seg om....
vi skriver nok mye dumt, upassende og kanskje noen ganger ting på kanten men så er det faktisk noen ganger en sitter inne med informasjon som kanskje ikke alle andre sitter inne med...
...og noen ganger får en oppfrodring om å vente med ting og saker...
men fritt land og fritt frem for meninger - hurra for det :nor:lol:
Det er vel ikke poenget men at en tenker seg litt om før en hiver seg utfor ville nå jeg si siden det er meg det dreier seg om....
vi skriver nok mye dumt, upassende og kanskje noen ganger ting på kanten men så er det faktisk noen ganger en sitter inne med informasjon som kanskje ikke alle andre sitter inne med...
...og noen ganger får en oppfrodring om å vente med ting og saker...
men fritt land og fritt frem for meninger - hurra for det :nor:lol:
Ut i fra artikkelen fra nrk så kan det virke som dette er av langvarig karakter, og at Kato Air ser på hva de skal gjøre med hele selskapet. Ser vi kroken på døren i det fjerne?!
De har hatt en serie med grelle eksempler på elendig personalpolitikk og total mangel på kompetanse i ledelsen.
Hva det er som gjør at de få faste "seniorene" finner det så morro å jobbe i Kato må jo f.... vite!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.