LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 1 Nov 2007 #1 Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Bildet under er lettere manipulert for å ikke gjøre oppgaven for enkel. Men hvor befinner vi oss nå? Attachments viggen.jpg 59.8 KB · Views: 49
Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Bildet under er lettere manipulert for å ikke gjøre oppgaven for enkel. Men hvor befinner vi oss nå?
LN-KEH Doodlebugger 1 Nov 2007 #2 Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Hei, Jeg tror du befinner deg omtrent på havnivå - i et museum som fikk en ekstra "r" i navnet sitt når de flyttet. Eders Knut Erik
Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Hei, Jeg tror du befinner deg omtrent på havnivå - i et museum som fikk en ekstra "r" i navnet sitt når de flyttet. Eders Knut Erik
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 1 Nov 2007 #3 Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? La oss to fortsette å snakke i gåter Knut Erik - stedet ligger nok på minussiden
Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? La oss to fortsette å snakke i gåter Knut Erik - stedet ligger nok på minussiden
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 1 Nov 2007 #4 Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Originally posted by LN-KEH Hei, Jeg tror du befinner deg omtrent på havnivå - i et museum som fikk en ekstra "r" i navnet sitt når de flyttet. Eders Knut Erik Click to expand... Da er omtrent et ganske vidt begrep
Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Originally posted by LN-KEH Hei, Jeg tror du befinner deg omtrent på havnivå - i et museum som fikk en ekstra "r" i navnet sitt når de flyttet. Eders Knut Erik Click to expand... Da er omtrent et ganske vidt begrep
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 1 Nov 2007 #5 Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Akkurat som uttrykket "midt i origo" ikke er spesielt omtrentlig
Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Akkurat som uttrykket "midt i origo" ikke er spesielt omtrentlig
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 1 Nov 2007 #7 Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Det er nærmeste by hvis du hadde tatt vekk den siste T-en - og museumet heter offisielt "Nationaal Luchtvaart-Themapark Aviodrome te Lelystad". Her er et bilde til fra stedet
Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Det er nærmeste by hvis du hadde tatt vekk den siste T-en - og museumet heter offisielt "Nationaal Luchtvaart-Themapark Aviodrome te Lelystad". Her er et bilde til fra stedet
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 1 Nov 2007 #8 Re: Kanskje på tide med en bildequiz igjen? Tatt på en litt varmere dag med en og annen solbyge