Cockpitview
ScanFlyer Gold
Udokumenteret? Hvad er dit belæg for den påstand?
To veldig enkle årsaker!
1. Det presenteres av Chechk-in.dk som fullstendig mangler troverdighet.
2. Fordi det er kakespeøyt!
Udokumenteret? Hvad er dit belæg for den påstand?
To veldig enkle årsaker!
1. Det presenteres av Chechk-in.dk som fullstendig mangler troverdighet.
2. Fordi det er kakespeøyt!
To veldig enkle årsaker!
1. Det presenteres av Chechk-in.dk som fullstendig mangler troverdighet.
2. Fordi det er kakespeøyt!
Kom rygterne rent faktisk ikke først på flygtorget.se, hvor der er en enkelt som også påstår, at ground handling er opsagt fra 1/11??
I Nord - Syd trafikk er det svaert vanlig med saa lange Ground Stop - det er ofte nettopp optimalt. Jeg er mest vant med trafikk til / fra Soer Amerika, hvor UA, DL, AA, AC alle staar i 14 timer i f.eks. Santiago, Buenos Aires etc.
Kom rygterne rent faktisk ikke først på flygtorget.se, hvor der er en enkelt som også påstår, at ground handling er opsagt fra 1/11??
Litt morsomt å se på de 10 største immigrasjonsgruppene i de tre skandinavianske land:
![]()
Ikke noe spesielt tilsier at CPH skulle være bedre enn ARN og OSL for Ethiopian, heller tvert i mot. Dette har nok for lengst Ethiopian oppdaget.
Litt morsomt å se på de 10 største immigrasjonsgruppene i de tre skandinavianske land:
![]()
Ikke noe spesielt tilsier at CPH skulle være bedre enn ARN og OSL for Ethiopian, heller tvert i mot. Dette har nok for lengst Ethiopian oppdaget.
Dersom det er Flygtorget som er Check In sin "sikre kilde" så sier det sitt...er jo bare humoristisk men de må jo gjerne fortsette med det![]()
Det gir vel ikke et korrekt bilde dette, all den tid Malmø ligger så nære CPH.
...men det er vel ikke saa lett aa vaere immigrant i Malmoe ? (
Malmö er en multikulturell by hvor det snakkes 150 språk og og 174 nasjonaliteter er representert.[2] Av byens 302 835 innbyggere[3] er 41 prosent første- eller andregenerasjonsinnvandrere
Problemet er at det ikke er disse store gruppene i Malmø ET ser etter for å fylle setene bak gardinen fra Skandinavia
Dessverre preges debatten litt av feil spor. ET som et etablert selskap, ville aldri utelukkende basert en etablering til OSL på etnisk trafikk.
I følge Avinor har Norge en større og mer omfattende trafikk til Afrika enn flyplasser det er naturlig å sammenligne seg med. Norsk olje næring er tungt inne i mange land og genererer god trafikk, men viktigst er trafikken som genereres gjennom norske statlige bistandsprosjekter.
Her er trafikken signifikant og nesten 3/4 av alle reiser blir gjennomført i business. Bare hos NORAD ligger 65% av bistandstrafikken i Business og bistandstrafikken totalt er på flere tusen reisende pr år i Business. Dette er i stor kontrast til spesielt statlig og bistandsrettet trafikk generert av våre naboland. Dette gjør at OSL med den rette parringen av flyplass (som i dette tilfelle ARN) med 3-4 ukentlige avganger, har en god mulighet til å kunne innfri forventningene. ET som en STAR alliert av SAS og med massive røtter videre fra ADD og inn i det Afrikanske kontinentet har alle forutsetninger for å lykkes med riktig flytype og frekvens.
Nu skriver Flygtorget att ET trots rykten som säger annat stannar kvar på ARN. OSL blir ny destination sommaren 2016 enligt ett uttalande från flygbolaget.
http://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=10958
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.