Den er i hvertfall bookbar på noen tilfeldige datoer i januar
![]()
Ethiopian har begynt å fly til Seychellene igjen.
![]()
![]()
Ser de reklamere fra Roma til Seychellene for 199euro t/r. Hadde vært greit med lignende priser fra Oslo
Har fått litt inside info om den nye ruten. Ser ut som de kommer til å fly ADD-OSL-ADD dvs. at man slipper stopp i Stockholm. Er etter planen satt opp med en 787, men skal ikke se bort ifra at det kan dukke opp en 767 av og til.
Dersom det stemmer så er det litt overraskende at de går så hardt ut. Har mine tvil for å være ærlig men vet nok mer snart.
Kan selvsagt ikke bekrefte noe, men vet at de er i forhandlinger med handlingselskaper hvor det foreløpig ser ut som de går for ADD-OSL-ADD. Ser også ut som avgangstiden er midt i det verste rushet på Non-Schengen (rundt 13-14). Hvis dette stemmer så har vel OSL et ganske stort problem i passkontrollen mellom 12 og 14.
Du er nok litt tidlig ute. Åpning er enda ikke formelt avklart mellom OSL og selskapet.
Selskapet er nok ikke ute etter å fly på tidene du beskriver.
Jeg er også tvilsom til slik jeg kjenner det, at det vil bli tildelt slots utenfor Schengen gatene på disse tidene.
Dessuten og det viktigste, at det gir en ankomst til ADD som gir særdeles dårlige connections til destinasjonene selskapet ønsker å trekke trafikk ut fra OSL. Når dette formaliseres vil det nok bli avgang med tanke på å komme inn om morgenen til ADD hvor det er tighte og gode Afrika flighter ut av ADD. Flyr de rett etter lunsj er jeg redd de har dårlige forutsetninger for å lykkes.
Var også dette jeg stusset over, ingen ting er avklart enda og sannsynligvis er den infoen om avgangstid jeg har fått bare forslag som har vært diskutert. Kan også ha vært noen som har blandet ankomst og avgangstid. Er dog enig med deg om at hvis de skal lykkes med ruten må de nok ha en kveldsavgang.
Hva skjedde egentlig her? Døde dette ut, eller er det prosessen som drøyer?
Å nei du, her skjer det ting
Kommer nok en oppdatering om ikke så veldig lenge, når formalitetene er på plass.
Addis Ababa – Vienna – Stockholm eff 30MAR15 Boeing 757 replaces 767, 4 weekly (Except 23APR15 – 20JUN15 on Day 146)
Ethiopian setter igjen inn 757 på Stockholm-ruten.
http://airlineroute.net/2015/02/16/et-europe-s15/
Noe nytt her? Sannsynlig med oppstart i år?
Takk for oppdatering!Tviler på at det blir oppstart i juni som først planlagt, men heller etter sommeren. Og det sies at det ikke er usikkerhet på om de kommer, men at frekvens, maskin, rutekombinasjon og detaljer med Avinor/OSL som gjør at det drøyer. Det er vel muligens noen kulturelle forskjeller også som gjør at det er noe mer armer og bein og ikke så straight forward.
Ethiopian sammanfattar all trafik til Köbenhamn
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.