Julebord

Mulig blå blir med, etter et par års fravær, avhengig av hvordan programmet den påfølgende torsdagen blir seende ut, regner med snarlig avklaring...

Da ser det ut til at jeg også kan bli med i år! 90% sikker, og bekrefter 100% innen 1.des!

Jeg regner med at jeg kommer. Har jo hengt rundt her ei stund uten å treffe forummedlemmer (med et lite unntak for en hyggelig dag i Hong Kong), så det blir vel bra. Har en liten tradisjon med Luciafirande morgenen etter, så det blir nok tidlig kvelden.

Da runder vi 20 påmeldte...:ITA Tar en tur innom Enoteca til uken for å sjekke meny og eventuelt forhåndsbetaling av maten. Glær mæ som de sier midt i Norge...

Da har programmet kommet: En god nyhet, og en dårlig. Jeg får fri 12/12 og jeg kommer. Jeg skal melde meg til tjeneste på OSL morgenen etter kl. 0735, så det blir en tidlig kveld for mitt vedkommende.

Så har vi vel fått en påmelding fra "Yaris" - så da er vi 21. Stikker innom Enoteca neste uke for å se på menyen...

Når er siste frist for å melde seg på til Enoteca? Ser en liten mulighet for å få fri.. :)

Mulig det er nevnt før, men hvor ligger det?

Last edited:
Enoteca ligger i Bygdøy Allè... Litt nedenfor Frogner Kirke i retning Skøyen... Og ja vi tar fortsatt påmeldinger...

Dæsken! Nå har jeg fått lagt et møte til Oslo 12 desember. Må sjekke om jeg kan få sent fly hjem!

Hvor lenge kan jeg drøye med å gi beskjed om jeg kommer?
Er det fastsatt noe pris? (orker ikke bla igjennom alle sidene! :cool2)

BF:cool2

Da er mitt kurs i New York utsatt, så jeg blir med den 12. har jobb tidlig den 13, så det blir ingen sen kveld, men jeg blir i alle fall med.

S

Knallbra med flere påmeldte... Jeg skal innom Enoteca mandag eller tirsdag for å se på menyen. Prisen avhenger helt og holdent av hvor mye du drikker...

Jeg kommer jeg og. Men hva består menyen av? På nettet sto det bare take away pizza. Bare pasta og pizza eller?

Det blir litt forskjellig anti pasti til å starte med - så blir det nok pizza før vi avslutter med dessert.

Back