Julebord

Originally posted by dc-8-63

Originally posted by Bizflyer

Hva er LN-NOB:question:

BF:question:

LN-NOB eller LN-SNOB som Tommy kaller den, er en 737-800 som akkurat naa gaar under kodenavn Rudolf.....og pga av denne begivenheten utsetter scanair.seattle julebordet til Januar 2008. Et julebord preget av aapenhet, hvor alle er velkomne, ingen forhaandspaamelding med BBS betaling (et lite unntak den lille flyfabrikken trenger 24 timer for de som vil delta i omviusningen)....

Du liker visst å snakke i gåter du!! Hva har denne 738 Rudolfen med saken å gjøre?

BF:cool2

Originally posted by dc-8-63

Hva er LN-NOB:question:

BF:question:

LN-NOB eller LN-SNOB som Tommy kaller den, er en 737-800 som akkurat naa gaar under kodenavn Rudolf.....og pga av denne begivenheten utsetter scanair.seattle julebordet til Januar 2008. Et julebord preget av aapenhet, hvor alle er velkomne, ingen forhaandspaamelding med BBS betaling (et lite unntak den lille flyfabrikken trenger 24 timer for de som vil delta i omviusningen)....

Du liker visst å snakke i gåter du!! Hva har denne 738 Rudolfen med saken å gjøre?

BF:cool2
Allt (Se posten over dette)

Sikkert gøy med julebord i Seattle. Men for oss som ikke har sjansen å reise så langt... blir det noe her hjemme? Noen som planlegger noe?

...og vi ønsker alle små og store velkommen. Fra klokken rundt 17:30-18:00 og utover kvelden. Mulig det blir forhåndsbetaling - men det avgjøres av restauranten.

Flott... Her i huset spilles det nå julemusikk og det fyres på peisen. Så stemning skal vi komme i innen 12. desember...^_^

12. hadde kanskje passet perfekt, det er nemlig snakk om shoppingtur til BOS eller PEK 13. desember. Hva er vel bedre start på en langtur enn julebordet fly&vin?

Så kan jeg jo bare be om at jeg ikke er offshore:lol:

Originally posted by LN-SEK
italiensk julemat ???????:huh:

Er det ikke slik at man får mer enn nok julemat som det er, så i stedet for "ska vi itte heller ta æn slik en grandiosa", så blir det italiensk fast og flytende i førjulstiden? Godt valg, synes jeg

Bra sted men elendig dato;) Er på kurs i New York, så kan desverre ikke delta, men jeg vil jeg vil..

S

Hadde vert gøyt med en omvisning i den lille lokale flyfabrikken, men da må jeg høre med ID sjefen Speedbird :smile2

Kommer Dag Johnsen, LN-MOW og Tommy777 til SEA også? Meg og Speedbird er veldig interessert i å komme + en leser av forumet som ikke har tatt steget helt ut å meldt seg inn

Back