Julebord

Da er vi 25 stykker og det er vel max antall av hva kjelleren kan romme... Kjempehyggelig!!! Jeg skal innom Enoteca i morgen for å se på menyen og eventulet se på om de krever noen form for forhåndsbetaling. Når vi blir så mange er det sikkert at de kommer til å servere en felles meny - men denne kan innholde en del forskjellige retter.

De som er påmeldt er: imm, Dag Viking, Someone, CK, Trety, LN-SEK, OJB, ENGM RAMP, FBU 4EVER, The Ticketor, MartinL, Speedbird, LN-KOG, LN-KGL, Falcon, Fellowship, Beaver, gustavf, Madman, Bizflyer, BSSW, learjet, tripple-seven, LCH og EB

Last edited:
Confirmed! (selv om jeg skal til julefrokost hos VisitDenmark tidligere på dagen.... det kan bli en laaaang dag)

Er skjedd en liten misforståelse her!
Jeg tar med en kameraet på julebordet i Seattle, ikke på dette!

Men med dette bekrefter jeg min egen plass!
Erik som akkurat har meldt seg på er jo en kameraet,
og som ikke står på listen - så vi får si det som om at han er kameraten! :)

Jeg skal på jobb klokken 06:45 dagen derpå, og må mest sannsynlig bile,
- men god mat og Munkhom funker det også! =)

Da er vi 27 stykker og det er vel max antall av hva kjelleren kan romme... Kjempehyggelig!!! Jeg skal innom Enoteca i morgen for å se på menyen og eventulet se på om de krever noen form for forhåndsbetaling. Når vi blir så mange er det sikkert at de kommer til å servere en felles meny - men denne kan innholde en del forskjellige retter.

De som er påmeldt er: imm, Dag Viking, Someone, CK, Trety, LN-SEK, OJB, ENGM RAMP, FBU 4EVER, The Ticketor, MartinL, Speedbird med en kamerat, LN-KOG, LN-KGL, Falcon, Fellowship, Beaver, Blubird, Farmer, gustavf, Madman, Bizflyer, BSSW, learjet, tripple-seven og EB

Whoa-whoa, hva skjedde med meg, har jeg oversett en innbetaling eller noe annet som gjør at jeg ikke lenger er i det gode selskap? Jeg fikk jo SMS om at jeg måtte holde av datoen!:p

...og da har vi klart å fylle opp kjeller`n på Enoteca - og vel så det. Det blir trangt - men hyggelig! Vi må desverre sette strek her - det er ikke plass til flere enn 25.

Menyen blir:

Miks av bruschetta med tomat og basilikum, artisjokk og kokt skinke, hjemmelaget pesto, oliventapenade og mozarello, marinerte paprika og stekt pancetta.

Pizza (beregnet 1/2 per person) med parmaskinkle, parmesan og ruccola; chorizopølse; fire oster og friske tomater og mozarello.

Stor antipasto tallerken (diverse småretter) kan variere fra caprese, melanzane, gratinerte grønnsaker, saltet strudel, marinert scampi og quiche etc.

Dette koster NOK 360 per person og ønsker man dessert i tillegg så koster det NOK 60. Dette må jeg i såfall ha en egen beskjed om.

Til de som har meldt seg på og kanskje ikke kan alikevel - så må vi ha en beskjed om dette innen 7. desember - hvis ikke blir du fakturert prisen for måltidet.

Så minner jeg om at alle må ha med seg en innpakket presang (gjerne flyrelatert).

Gleder meg!!!

Last edited:
Da må jeg desverre trekke min påmelding ;-(.
Får dessverre ikke kalenderen til å gå opp denne gangen.

Dessert:

Tiramisu, Pannacotta, torta caprese eller sjokolade fondant:ITA

Jeg ser jeg er med, det er bra. Ingen offshoretur før neste år, og jeg tar gjerne en pause fra tømmerhogginga for å spise og drikke godt!
Store sjanser for at jeg tar en sjokoladedessert med en søt italiener til:D

Jeg tar hele pakka med dessert!

Ifjor klarte jeg også å raske til meg 2 desserter:D

Og idag ankom "back-up gaven" i posten.......den orginale kommer vel i januar eller noe slikt tenker jeg

Back