Julebord

Mottok en forespørsel fra Mountaindew, og har tatt det til vurdering.

Tror det skal gå bra, skal gå greit å få seg fri fra jobb, og i Januar
er vel vennekvoten resatt slik at jeg får 8 nye venner med på tur. ;)

Så slik det ser ut nå, så er det 95% sikkert at Mountaindew og meg stiller. :smile2

Blir det ikke slutt på kvotesystemet? Seattle og Boeing frister, men har bare tid til en kort tur så trenger ikke å ta ut noe ferie!!

Originally posted by MountainDew

Blir det ikke slutt på kvotesystemet? Seattle og Boeing frister, men har bare tid til en kort tur så trenger ikke å ta ut noe ferie!!
Får det ikke bekreftet, men har hørt ryktet fra flere hold.

Jeg forventer at vi tar minst 5 dager i Seattle, gidder ikke hastetur.

Originally posted by Speedbird

MountainDew: Speedbird skal vel innom den lille fabrikken litt lenger oppe i gata også. :colgate:
Dessuten er det ikke et større flymuseum i seattle området også?

Originally posted by BSSW

Originally posted by Speedbird

MountainDew: Speedbird skal vel innom den lille fabrikken litt lenger oppe i gata også. :colgate:
Dessuten er det ikke et større flymuseum i seattle området også?

Vi har mye aa by paa...saa langt planlegger vi en tur til den fabrikken "oppe" i gata.... 2 av oss pleier kontakter hos Boeing.....gode kontakter...uansett det er hyggelig med besoek....

Originally posted by dc-8-63
Vi har mye aa by paa...saa langt planlegger vi en tur til den fabrikken "oppe" i gata.... 2 av oss pleier kontakter hos Boeing.....gode kontakter...uansett det er hyggelig med besoek....
Du må ikke si slikt.....blir fristet til å ta turen dit da :colgate:

Helt aerlig...velkommen!!!

Helt aerlig...velkommen!!!
Vet ikke om jeg er ledig da. Men hvis jeg er ledig da er jeg der før du får sagt alfabetet baklengs :D

Jeg kan nå si at det er 99% sikkert at jeg kommer.
Men er det OK at jeg tar med meg en kompis som er 100% flyinteressert i tillegg?
Ryddig og hyggelig kar - flyinteressert og mye kunnskap - og er under flymek utdannelse.

Jeg planlegger også tur til Seattle, men MÅ vite datoer. 3dje uke i januar blir litt vagt....... 7400 NOK t/r enten SK eller BA. SK var faktisk fra TOS.......men har fryktelig lyst til å prøve BA også. Der kunne jeg oppgradere til Premium Economy for 4000 t/r i tillegg på langturene. Noen erfaringer ?????

Om ikke noen med ID-tilgang sponser en t/r da ;) ;) :nor :USA

Originally posted by LN-FHU

Jeg planlegger også tur til Seattle, men MÅ vite datoer. 3dje uke i januar blir litt vagt....... 7400 NOK t/r enten SK eller BA. SK var faktisk fra TOS.......men har fryktelig lyst til å prøve BA også. Der kunne jeg oppgradere til Premium Economy for 4000 t/r i tillegg på langturene. Noen erfaringer ?????

Om ikke noen med ID-tilgang sponser en t/r da ;) ;) :nor :USA

jeg beklager at vi er litt vage ennaa, aarsaken er Rudolf som er # 2 i koeen hos den lille flyfabrikken til aa faa produksjons # og inntill Produksjons # er klarlagt er Datoen litt vag....det vi forsoeker er aa faa med oss OJB som skal pusse nesa paa Rudolf, men jeg skal fyre av en liten runde med emails i ettermiddag aa forsoeke aa faa dette litt mere fastlagt naa som det ser ut som det blir 7-8 stykker fra Norge...pluss den faste USA gjengen.....

sku gjerne ha vært med på julebordet i Oslo, men har som vanlig hovedgevinsten i det store jobblotteriet så er å finne på jobb den 12 jeg.. Akkurat som jeg er når WF arrangerer hangarfest...

Alle som er glad i fly kan komme på Enoteca...må ikke være aktiv på forumet. Gjesten som kommer er ikke aktiv på forumet - men veldig aktiv i luften!

Hvor kan man bo i Seattle , og hva vil prisene på hotell ligge på ?
Er det i tillegg noen som har erfaringer på BA Premium Economy ?

Så langt har følgende meldt seg til julearrangementet i Bygdøy Allè:

imm (håper du får fri), Dag viking, Someone (håper på like bra gave i år), Trety (det går tog), LN-SEK, OJB (håper gjesten kommer...), CK, ENGM RAMP, FBU 4EVER (håper du også får fri...), The Ticketor, MartinL, Speedbird (med en flygal venn), EB, LN-KOG, LN-KGL...og det er fortsatt plass til flere:ITA

Back