Julebord i Seattle

Status
Not open for further replies.
Etternoelere er velkommen, men er du sikker paa at du vil delta, vennligst send info innen utgangen av morradagen slik at vi kan faa informasjonen over til Boeing i morgen

Takker!

Oppdatering!

Da ser det ut som vi blir litt av en gjeng. Naa er det faktisk 16 mann paa lista.

LN-MOW meldte i dag at det kan gaa mot hjemmekamp for Seahawks denne helga slik at hotell fort kan bli et problem. Dersom du ikke allerede har fiksa dette, boer man kanskje ta tak.

Leiebiler er under kontroll.

Naa er det ikke lenge igjen!

LN-MOW meldte i dag at det kan gaa mot hjemmekamp for Seahawks denne helga slik at hotell fort kan bli et problem.!

Hvis Seahawks slaar 'The Other Washington' (Redskins) soendag kveld, kan det bli hjemmekamp i divisjonsfinalen, den spilles 20. januar. Og da blir det nok ganske saa fullt paa hotellene i byen .. og et jaevlig leven i helgen! Men vi nordmenn er vant til slikt, saa det skal nok gaa bra ... :colgate:

Har bestilt en minivan til torsdag .. det ser ut som vi blir minst syv som ankommer torsdag, saa da blir vogna til DC-8-63 litt snau ...

Vennligst sjekk at ankomstene er korrekte ....

1. LN-FHU SK937/17 1640
2. LN-MOW DL1115/17 1100
3. dc-8-63 present
4. Tommy777 UAxxx/17 1815?
5. Speedbird ??
6. Venn av Speedbird! ??
7. MountainDew ??
8. Martin SK937/18
9. OMV ??
10. C-172 ??
11. OJB er der allerede?
12. Dag J COxxx/17
13. LN-RMX SK937/17
14. En venn av LN-RMX SK937/17
15. Ikke helt bekreftet SK937/17

FBU4EVER falt vel bort.... mangler vi noen???

MountainDew, Speedbird & C172 vil prøve å ta SK direkete til SEA fra CPH Torsdag 17 Jan! (IDStandby)

Stoler på deg, jeg.. ;)

Jeg også :)

Forøvrig skal LN-RMX med 937 torsdag også, regner med mannen er sugen på en pils på Kastrup ? Send meg PM. Satser på at Speedbird og Mountaindew får plass også. Kan jo bli riktig så hyggelig start på julebordet ;)

Hadde vært morro å bli med på denne turen folkes, men jeg kan ikke si ja eller nei på nåværende tidspunkt!
To på jobben går i permisjon fra 1. januar så jeg vet ikke hvordan skiftplanen vil bli seende ut enda! Ser for meg litt mer jobb enn normalt, men ikke verre enn at man kunne kommet unna en langhelg med litt planlegging!

Da ble det faktisk litt verre en fryktet :angry:
Er satt opp på jobb hver dag i perioden 15. til 25. januar, kun avbrutt av to dagersmøte i Bodø 21 & 22. januar...
Har spurt alle som har fri om mulige vaktbytter, men den gang ei :(
Ergo, ingen tur på meg...

E!

men.......ankomst er 1645 lokal :lol: :lol:

Jaja .. gadd ikke slaa det opp .. ;)

Martin
Re: Julebord i Seattle
Bare for å ha det bekreftet/avkreftet: Blir jeg hentet av noen på fredagen?

Blir det bare deg som kommer paa den tiden, er det ikke umulig vi er gufne og henviser til bussen .... det er midt i fredagsrushtrafikken .. Du skal i tilfelle faa gode instruksjoner. Gray Line tar deg i tilfelle rett til hotellet.

Er det fikset hotel for Speedbird,C172,MountainDew, venn av speedbird. Vi sikter på 917 fra CPH. Klart vi tar en kjØLig drikke på CPH.

Martin
Re: Julebord i Seattle
Bare for å ha det bekreftet/avkreftet: Blir jeg hentet av noen på fredagen?

Blir det bare deg som kommer paa den tiden, er det ikke umulig vi er gufne og henviser til bussen .... det er midt i fredagsrushtrafikken .. Du skal i tilfelle faa gode instruksjoner. Gray Line tar deg i tilfelle rett til hotellet.

Det er nok fordi ingen er edru nok til å kjøre på fredag ettermiddag :p :p, det er derfor vi er gufne og henviser til bussen......:nor på tur... :drunk:

Status
Not open for further replies.
Back