Julebord i Seattle

Status
Not open for further replies.
Etter krigsraad i heimen i gaar fikk jeg trumfet igjennom endring av billett fra Fredag til Torsdag :D

Og her er moroa:

United 0949
Depart: ORD 05:00 PM
Arrive: SEA 07:28 PM Non-stop
4h 28m
Boeing 757-200
1,721 miles traveled Fare basis code:
TA7AN
Booking class: T

yohooooooo!

OK, da har jeg sortert litt bedre ....

Paa plass eller tidlig - 2 stk:
-DC-8-63
-OJB

SK937/17 1640 - 8 stk
-LN-FHU
-Speedbird
-Venn av Speedbird
-MountainDew
-C-172
-LN-RMX
-En venn av LN-RMX
-Ikke helt bekreftet

DL1115/17 1100 - 1 stk:
- LN-MOW

UA949/17 1928 - 1 stk
-Tommy777

COxxx/17 - 1 stk
-Dag J

SK937/18 1640 - 1 stk
-Martin

WNettellerannet/18 0845 - 1 stk:
- OMW

Last edited:
Loese planer for torsdagen...etter at vi har faatt samlet troppene....drar vi til Bainbridge og den lokale puben....siden det er litt tid mellom Sk937 og Tommy flight + evt. Dag, kan vi jo sende en "fortropp" til Sheraton for innsjekkning, mens noen av oss venter paa Tommy og saa moetes paa fergen ?

ETA fredag formiddag med en eller annen WN-flight. Torsdag kveld ble for vanskelig. Hva består planene i på fredagen?

ETA fredag formiddag med en eller annen WN-flight. Torsdag kveld ble for vanskelig. Hva består planene i på fredagen?

Pain :D Field og deretter grisetour :) Og deretter brennevin

Last edited:
Pratet litt med Mountaindew i går - og det viste seg at vi hadde pratet litt forbi hverandre.
Jeg blant annet har tatt ut ferie på feil dager - og det var blitt litt rot..
..holder på å ordne opp i dette nå.

Hva er egentlig planen for de ulike dagene? :-)
Torsdag: Vi ankommer med SK937 (akkurat nå 25+ ledige)
Fredag: ?
Lørdag: ?
Søndag: Vi drar med SK938 (akkurat nå 25+ ledige)

Siste: Ferie er ordnet - og vi er listet på C-class!

Last edited:
Ja, jeg vil foreslaa aa gjoere det samme som de gjorde der .. alle tar med en pakke (flyrelatert) som vi saa trekker ut. (Jeg har hoert at det finnes et digert lager med flymodeller paa STS...... ;) )

Ser veldig fram til turen og ikke minst å møte de som skjuler seg bak diverse alias på forumet.
Jeg kan bekrefte at MountainDew & C172 vil ankomme slik som Speedbird foeskriver. SK 937 Torsdag 17 Jan(ank 1645) med retur Søndag 20 Januar(dep 1845) for å rekke viktige jobber på Gardermoen på tirsdag.
Hvilke transportmetoder skal vi legge opp til på våres turer rundt i SEA området?
Er det noen som kunne ordne ok pris på hotell? (var det Sheraton alle skulle bo på?)

Vi har bestillt 2 Mini Van's - LN-MOW henter ut den foerste naar han ankommer SEATAC paa torsdag...og foreloepig plan er at han plukker opp ankommende paa SK937 / 17 og kjoerer inn til Sheraton....jeg venter paa SEATAC paa Tommy777 og Dag og vi plukker vel opp #2.....Renton har ikke "Public Parking" saa Boeing har tilbudt oss BoeingBuss (ikke Airbuss :) ) ....jeg forsoeker aa faa til et opplegg hvor de henter oss paa Boeing Corporate HQ (Seattle) hvor jeg jobber med et moete med Marketing Director (Ste soenn av en svaert fargerik SAS Purser....)

(Jeg har hoert at det finnes et digert lager med flymodeller paa STS...... ;) )

Hehe.. :D
Stemmer at vi har ett rom med masse flymodeller..
..som bonus da vi sto på stand i Oslo Spectrum
og representerte STS, hadde vi loddtrekning på
en av disse. Utorlig mye rart som er lagret rundt
på de 55000kvm vi har tilgjengelig...! :cool:

Jeg kjenner på meg at dette hadde jeg egentlig hatt veldig lyst til å være med på. Dessverre synes jeg det ble for dyrt (ID-billetter er det dårlig med i telekombransjen), så jeg håper det kommer solid med rapport etterpå.

Status
Not open for further replies.
Back