Det er vel paa tide med en liten oppdatering. Det ser ut som det er en kjerne som er her fra Torsdag den 17 Januar til mandag den 21 Januar. Foreloepig plan fra min side:
Torsdag den 17 Januar:
Jeg moeter Gary Gearloose(LN-MOW) paa SEATAC ved 11.00 tiden, saa nostagerer vi rundt Renton og BFI og dalstroeka innafor frem til SK937 ankommer med 2 - 6 deltagere som vi da moeter og assisterer til respektive hotell(er)
Tar vel en lett runde paa byen ettersom hva folket er opplagt til, foer LN-MOW, LN-RMX? og jeg tar fergen ut til oeya.
Fredag den 18 Januar:
Vi moetes til kaffe (Seattle Tradisjon) og saa tar vi en sightseeing tur til diverse flyrelaterte steder:
- Boeing Field (Paparazzi av LN-NOB)
- Renton
- Kenmore ? (DHC Beaver, DHC Otter kan klappes)
- Arlington ? (Paul Allens private samling)
- Vi moetes opp med Fredagens ankommende
- Ellers aapent for forslag - oensker
Loerdag den 19 Januar:
Vi moetes igjen til kaffe (light maintenance) foer avreise til Everett og prosjekt "klapp en 787". Det gaar fort 4-5 timer inklusiv transport og mysing (les spotting) rundt Everett.
Lunsj underveis et sted.
- Etter retur til Seattle og eventuellt noe tid paa egenhaand moetes vi / samles vi paa Von's (4 minutter i fra Westin)
- Von's er i ferd med aa bli en tradisjon, av 2 enkle aarsaker: en SAS 747 modell i taket med Linjefly stikker (1:50) og Arrogant Bastard
www.arrogantbastard.com bare for aa komme i rett stemning (baade Dag Viking og Tommy777 husker nok denne

)
Saa har jeg et par resturant alternativer, har tatt utgangspunkt i at de boer ligge naer Westin, ikke raadyre og det boer vaere mulig aa snakke sammen siden vi blir en 10-12 stykker (kanskje flere ogsaa)
- Her er de foerste kandidatene: (sjekk ut linkene de inkluderer menyer)
www.lepichetseattle.com en fransk inspirert liten resturant/bistro, 5 minutter unna Westin - 10 minutter unna Von's (som vi kommer fra) noen trenger kanskje de 10 minuttene

her vil vi spise godt og vi kan lett snakke sammen. Lokal Resturant (ikke kjede).
http://www.ilfornaio.com/?page=138&restaurant_id=3916 er derimot en kjede resturant, men trivelig, god mat og utmerket beliggenhet midt i mellom Von's og Westin. Denne er i 2 etasjer, og "Cafee" i under etasjen passer oss utmerket baade med pris og muligheter for aa snakke sammen.
http://www.thecapitalgrille.com tror jeg ikke aapner i tide (selv om det ser ut som Resturanten er klar) Motivet for denne er at den ligger der Alaska Airlines hadde billettkontor inntill 2006.
Jeg skal lete opp noen flere alternativer i omraadet, maa teste litt for aa sikre lydnivaaet

Soendag 20 Januar:
- Heavy maintenance:exclaimation

Logistikk:
- Torsdag regner jeg med at jeg bruker en av vaare biler, men fredag loerdag vil det vaere greit med en Van eller 2 Minivans