Julebord i Seattle

Status
Not open for further replies.
Spør OJB direkte du :)
som den opprinnelige LN-OJB jeg er på Airpics-forumet får jeg bare legge til at jeg skulle ønske, og har alltid ønsket!, at jeg hadde mer tilgang på inside information!

OG, jeg begynner å få ordentlig lyst på en tur til Seattle !!!

Du er alltid velkommen hit, og vi skal ta svaert godt vare paa deg :D

Jeg ser at det blir et supert opplegg, med unntak av fotoforbudet på Boeing :angry: :angry:

Jeg ser fram til å treffe folket bak nickene :)

Opplegget ser jo perfekt ut. Skal vi chippe inn noen lav-kurs dollar til leie av mini-vans ? Ikkeno problemer med det jeg....

Dette ser ut som et greit opplegg. Gleder meg. Jeg har også lagt inn et bid på SK938 20/1. Dvs. returen. Tror ikke det er så mange som gjør det på den måten. Resultatet av biddingen foreligger den 16/12. Den som har lever får se! Arrogant Bastard. God kompis, det!:lol:

Oppdatering paa hotellfronten

Paa Westin har hotellprisen fallt til 160 USD pr. doegn (alle doegnene torsdag til soendag).

Dog, rett oppi gata paa Sheraton, koster det naa kun 132 dollar pr dobbeltrom med 2 senger eller 1 king pr. natt med min rabatt!!

Jeg tror nok vi flytter til Sheraton, dette er en bra pris!

Vennligst post om du er interessert i rom saa booker jeg. Denne prisen kan avbestilles helt opp til ankomstdagen, jeg holder rommene med mitt kredittkort

Kan SAS endre adresen på min første natt i USA f.eks. ved innsjekk? Hadde selvsagt allerede oppgitt adressen til Westin..

Kan SAS endre adresen på min første natt i USA f.eks. ved innsjekk? Hadde selvsagt allerede oppgitt adressen til Westin..

Ikke gjoer en toeddel. Ingen bryr seg. Du fyller ut adressen paa nytt naar du fyller ut det groenne skjemaet ved innreise

Hvem bor paa Sheraton

Tommy
Martin
Andreas
LN-FHU to ekstra doegn bestilt
Dag

Last edited:
Oppdatering paa hotellfronten

Paa Westin har hotellprisen fallt til 160 USD pr. doegn (alle doegnene torsdag til soendag).

Dog, rett oppi gata paa Sheraton, koster det naa kun 132 dollar pr dobbeltrom med 2 senger eller 1 king pr. natt med min rabatt!!

Jeg tror nok vi flytter til Sheraton, dette er en bra pris!

Vennligst post om du er interessert i rom saa booker jeg. Denne prisen kan avbestilles helt opp til ankomstdagen, jeg holder rommene med mitt kredittkort

Kan du booke meg to netter? Inn fredag - ut soendag.

merci!

Lørdag til søndag, please :)

Edit: skal prøve å få fri på fredagen også, får komme tilbake til deg på mail!

Last edited:
Heisann!

Skal vi ta en oppsummering og se hvor mange vi har til naa som vil delta! Jeg skal starte en liste her;

1. LN-FHU
2. LN-MOW
3. dc-8-63
4. Tommy777
5. FBU4EVER
6. Speedbird + en til...?
7. MountainDew
8. Martin
9. OMV
10. Dag

Er det noen jeg har utelatt...?

Dag

Last edited:
OJB ... sendte ham en email forleden, men har ikke faatt svar ennaa ... mulig han fortsatt venter paa bekreftelse om leveransedato for NOB ..

Hei igjen!

Supert Speedbird! Jeg maa gi Boeing gutta en ide om hvor mange vi blir.

Da har vi som foelger;

1. LN-FHU
2. LN-MOW
3. dc-8-63
4. Tommy777
5. FBU4EVER
6. Speedbird + en!
7. MountainDew
8. Martin
9. OMV
10. C-172
11. OJB (pending)...?
12. Dag

Hei igjen!

Supert Speedbird! Jeg maa gi Boeing gutta en ide om hvor mange vi blir.

Da har vi som foelger;

1. LN-FHU
2. LN-MOW
3. dc-8-63
4. Tommy777
5. FBU4EVER
6. Speedbird + en!
7. MountainDew
8. Martin
9. OMV
10. C-172
11. OJB (pending)...?
12. Dag

13. LN-RMX
14. En venn av LN-RMX

Heisann team!

Jeg trenger navn og nasjonalitet paa alle som vil delta paa turen til Boeing. Skal vi legge dette in her, eller vil dere sende dette til meg i en e-mail (dag.johnsen@coair.com)...?

Jeg proever paa Boeing Everett paa Loerdag. Er det noen interesse for Boeing Renton ogsaa...?

Dag

Status
Not open for further replies.
Back