Julebord i Seattle

Status
Not open for further replies.
Martin Foss, norsk..

Er gjerne med både til Everett og Renton, om mulig, men som nevnte lenger opp, kommer jeg først på fredag ettermiddag, så da må det bli på lørdag..

Mail avsendt til deg på jobbadressen..... :D

Gimme gimme gimme.....tar alt jeg kommer over

Heisann team!

Jeg trenger navn og nasjonalitet paa alle som vil delta paa turen til Boeing. Skal vi legge dette in her, eller vil dere sende dette til meg i en e-mail (dag.johnsen@coair.com)...?

Jeg proever paa Boeing Everett paa Loerdag. Er det noen interesse for Boeing Renton ogsaa...?

Dag

Last edited:
Da foreligger programmet mitt for januar. Det gikk i dass med SEA-biddingen! Tross alle forsøk. Det blir EWR-tur 17-19/1 istedet. Det blir den tredje måneden på rad med KUN IAD og EWR-turer.:cry:

Har lest igjennom denne tråden og har svært lyst å melde meg på, men programmet mitt er litt oppe i skyene i Januar.

Hvor sannsynlig er det å melde seg på 1 uke før julebordet, og vet noen om en får tak i en rimelig billett i 8-10,000kr klassen så sent før avgang?

Antagelig lettere i januar enn naa rett foer jul .. og du kan iflg Farmer.com ta deg fra BGO til SEA i overmorgen for 9.272 ....

Folkens,

Dag er veldig busy nede i Houston og har bedt meg hjelpe til litt.

Her er informasjon som kreves for aa faa tilgang til det aller helligste hos Boeing.

Vennligst send dette til meg foer utgangen av fredag den 21. desemberstorsjefen@gmail.com og jeg vil sende informasjonen til Dag.

For all the folks who would like to participate in the tour, please obtain the following information:

Name
Title/Position
Company
Citizenship

Takker saa mye!

mvh

-Tommy

Last edited:
Bare nysjerrig: Har det med arbeidsgiver og stilling noe å si for å komme inn der? Er selvsagt ikke noe problem for meg og oppgi det, men jeg bare lurte..

(Og det er kanskje heller ikke dumt at jeg har en arbeidsgiver som nylig vraket A380 til fordel for 777? ;) )

Har lest igjennom denne tråden og har svært lyst å melde meg på, men programmet mitt er litt oppe i skyene i Januar.

Hvor sannsynlig er det å melde seg på 1 uke før julebordet, og vet noen om en får tak i en rimelig billett i 8-10,000kr klassen så sent før avgang?

jeg tror det gaar bra...vi "faker" infoen til boeing, bedre aa legge inn den infoen og "avbestille" - billetter tror jeg du kan finne billig i Januar....det er stille veldig stille paa den tiden...see ogsaa paa Vancouver.....

Friendly reminder... Vennligst se min post over. Kun 7 mann har sendt required info til meg

paa forhaand takk!

Status
Not open for further replies.
Back