Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2017 #81 Folkens, Sendte akkurat en epost med full oppdatering av program mv til alle påmeldte. Ta kontakt på tommy at insideflyer dot com ved evt spørsmål Sees i morgen!
Folkens, Sendte akkurat en epost med full oppdatering av program mv til alle påmeldte. Ta kontakt på tommy at insideflyer dot com ved evt spørsmål Sees i morgen!
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 25 Jan 2017 #82 Da er jeg I gang med oppladningen og har derfor fått meg en Elysian Split Shot. Nydelig kaffestaut. Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
Da er jeg I gang med oppladningen og har derfor fått meg en Elysian Split Shot. Nydelig kaffestaut. Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 26 Jan 2017 #83 Hva er planen for oppmøte i dag? Jeg ser at jeg antakelig er inne på hotellet til ca. kl 6pm. Er det bare å sende deg en pling, Tommy?
Hva er planen for oppmøte i dag? Jeg ser at jeg antakelig er inne på hotellet til ca. kl 6pm. Er det bare å sende deg en pling, Tommy?
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 31 Jan 2017 #84 Er det noen bilder fra turen? Hvordan var stemningen? Synd jeg ikke fikk det til å passe og hadde allerede booket en tur til SJU neste uke.
Er det noen bilder fra turen? Hvordan var stemningen? Synd jeg ikke fikk det til å passe og hadde allerede booket en tur til SJU neste uke.
vegardg ScanFlyer Blue 1 Feb 2017 #85 MountainDew said: Er det noen bilder fra turen? Hvordan var stemningen? Synd jeg ikke fikk det til å passe og hadde allerede booket en tur til SJU neste uke. Click to expand... Tipp topp stemning hele helga. Super omvisning på Everett! Det var fotoforbud hos Boeing, så ikke noe derfra annet enn et gruppebilde foran Uniteds 77W nr. 6 på facebooken til Tommy.
MountainDew said: Er det noen bilder fra turen? Hvordan var stemningen? Synd jeg ikke fikk det til å passe og hadde allerede booket en tur til SJU neste uke. Click to expand... Tipp topp stemning hele helga. Super omvisning på Everett! Det var fotoforbud hos Boeing, så ikke noe derfra annet enn et gruppebilde foran Uniteds 77W nr. 6 på facebooken til Tommy.
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 1 Nov 2017 #86 Da jeg var på tur til å gå ombord i toget på SFO til Terminal 1 i går, fikk jeg øye på denne fuglen. Samme maskin som sto på fabrikkgulvet på Everett da vi var der i Januar, som vi blei tatt bilde av foran. N2136U Boeing 777-300ER United airlines San Francisco airport KSFO 31.10-17 by Rolf Jonsen, on Flickr
Da jeg var på tur til å gå ombord i toget på SFO til Terminal 1 i går, fikk jeg øye på denne fuglen. Samme maskin som sto på fabrikkgulvet på Everett da vi var der i Januar, som vi blei tatt bilde av foran. N2136U Boeing 777-300ER United airlines San Francisco airport KSFO 31.10-17 by Rolf Jonsen, on Flickr