Julebord for avdeling USA i Seattle januar 2017

Da er fly til Statene booket, tar noen dager i LA før jeg flyr nordover. Fant billetter i C med DL til en ikke alt for ugrei pris, siden jeg er Skyteam-hore...

Heisan!

Kan noen ta en opptelling?

Jobber med Boeing naa for aa sette opp timeplanen. Det er greiest aa ta Renton paa morgen og Everett paa ettermiddagen, slik som foreslaatt, da det er mere fleksibelt paa Everett.

Dag

Jeg må dessverre trekke meg, valgte å prioritere tur til Florida i februar/mars i stedet.

Folkens,

Da jar vi litt nyheter. Vi har valgt helgen 26-29 januar.

Planen er som følger:

Ankomst inn til Seattle på Torsdag.

Første natt tar vi ved Renton. Hotellet koster 110 daler ++ og har gratis shuttle fra flyplassen. Gratis frokost og internet er inkludert.

https://www.marriott.com/hotels/travel/seasr-springhill-suites-seattle-south-renton/

Jeg har reservert 10 rom på dette hotellet.

Middag tar vi kl 1900 på Jimmy Macs Roadhouse som ligger rett ved hotellet.

http://www.jimmymacsroadhouse.com/menus/dinner-menu/

Fredag

Frokost på hotellet, som er inkludert.

Program på Renton fra 0900-1200

Lunch på Five Guys rett ved Renton etter vi er ferdig.

Deretter durer vi til Everett der ettermiddagen tilbringes.

Etter programmet tar vi oss inn til Seattle og Sheraton der resten av helgen tilbringes.

Raten er 156 dollar per natt ++ Jeg har bestilt 10 rom på dette hotellet.

Middag TBD

Lørdag

På lørdag tar vi en leisurely brunch og deretter turen til Everett / Paine Field der vi besøker de 4 museumene som finnes der oppe, samt litt spotting.

Lunch på den legendariske kinabula vi har spist på mange ganger.

Tilbake til Seattle på ettermiddagen

Julebordet finner sted på The Pink Door, gangavstand fra hotellet. Kl 1930

http://thepinkdoor.net/

Søndag

Boeing Field/annet/hjemreise

So there you have it. Jeg jobber med Dag for å få alt bekreftet. Vennligst vent med å bestille billetter, renger med at alt er i boks om ca. 2 uker.

Du er klar over at The Pink Door, som du har booket til lørdagsmiddag er stengt fra og med Januar og ut Mars? Ihvertfall iflg nettsidene deres...

Satt akkurat her og tenkte jeg skulle booke meg til SEA men ville sjekke litt hvor ting var :/

Opptelling:

Jeg har fått eposter fra

F. Skogen
R. Jonsen
A. Diesen
D. Johnsen
V. Gagnat
J. Bjørklund

Mangler fra Thomas/Fluxie

Så totalt er vi nå 8 med undertegnede.

Du er klar over at The Pink Door, som du har booket til lørdagsmiddag er stengt fra og med Januar og ut Mars? Ihvertfall iflg nettsidene deres...

Satt akkurat her og tenkte jeg skulle booke meg til SEA men ville sjekke litt hvor ting var :/

Hvor ting er? Jeg skal til Seattle sammen med 7 andre ;)

Lol. Interessant siden jeg har bekreftelse fra Opentable. Sjekket hjemmesiden nå og du har rett.

Spaner opp ett alternativ.

Heisan!

Kan noen ta en opptelling?

Jobber med Boeing naa for aa sette opp timeplanen. Det er greiest aa ta Renton paa morgen og Everett paa ettermiddagen, slik som foreslaatt, da det er mere fleksibelt paa Everett.

Dag

8 totalt as of now

La oss dele flight info og hotell. Jeg har booket 10 rom på de to hotellene. Vennligst gi beskjed om du trenger rom / deler med noen etc.

Min flight info:

Thu, Jan 26

11:40 AM – 1:30 PM
Sacramento (SMF) – Seattle (SEA)
Alaska 369 · Boeing 737

Retur

Sun, Jan 29

11:30 AM – 1:34 PM
Seattle (SEA) – Sacramento (SMF)
Delta 3553 · Economy Class · Canadair RJ 700

Jeg har leid to biler. Dag og jeg kjører hver vår. Vi splitter kostnadene. Regn med 20-30 daler per person inkludert parkering.

Jeg tar et par dager i LA før jeg kommer nordover
Thu, 26JAN
DELTA 1232 DELTA COMFORT+™ (W)
LOS ANGELES, CA 1:00pm
SEATTLE 3:50pm

Sun, 29JAN
DELTA 142 BUSINESS (Z)
SEATTLE 1:25pm
AMSTERDAM, NETHERLANDS 8:30am
**Mon 30JAN
DELTA 9278* BUSINESS (Z)
AMSTERDAM, NETHERLANDS 9:25am
GLASGOW, UNITED KINGDOM 9:55am

Som nevnt over her kommer jeg inn med AA fra PHX kl. 5:04pm torsdag og drar igjen med BA søndag ettermiddag.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Tommy; Jeg tar et rom på hotellene.

Kommer med LH490 fra Frankfurt på onsdag og tar førstenatta på Hilton Seattle. Durer ut og treffer resten torsdag ettermiddag. Hjem igjen med LH491 2:05pm på søndag.

Heisan,

Jeg har dessverre ikke hatt tid til a sette opp en tur paa Renton, saa det blir litt forandring paa planen, men jeg fikk en e-mail fra Jeff og vi er klare for Everett:

Great; we are scheduled for 10:00AM then! Please plan to meet at the Future of Flight Museum parking lot (8415 Paine Field Blvd, Mukilteo, WA 98275) around 9:45am. We will have a transport pick up the crew and bring you inside the gates.

For the purposes of security badging, we will need the names (first, middle initial, last) and nationalities of each person joining us for the tour. Please provide at your convenience by January 20th at the latest.

Thanks!
Jeff

Jeff Edwards
Sales - North America/Leasing
Boeing Commercial Airplanes
Jeff.L.Edwards@boeing.com
Mobile: (206) 240-9657
Desk: (425) 234-5137

Jeg trenger den informasjonen han ber om for alle som skal bli med, saa vi kan klarere badges paa forhaand.

Jeg vil foreslaa at etter Boeing Everett turen saa kunne vi ta en tur paa et av museumene paa Paine Field. Vi var for eksemple paa Museum of Flight's Restoration Center & Reserve Collection for noen aar siden, og dette var utrolig interessant. De har ogsaa The Flying Heritage Collection og Historic Flight Foundation der oppe.

Dag

Heisan!

Jeg har faatt informasjon fra Blubird og vegard, og trenger resten av gjenen.

Dag

Opptelling:

Jeg har fått eposter fra

F. Skogen
R. Jonsen
A. Diesen
D. Johnsen
V. Gagnat
J. Bjørklund

Mangler fra Thomas/Fluxie

Så totalt er vi nå 8 med undertegnede.

Hvor ting er? Jeg skal til Seattle sammen med 7 andre ;)

Lol. Interessant siden jeg har bekreftelse fra Opentable. Sjekket hjemmesiden nå og du har rett.

Spaner opp ett alternativ.

Reiser over med Lufthansa i morgen, og hjem igjen samme vei på søndag.
To stk. som deler rom på hotellene.

God formiddag fra Lufthansa [emoji4]
440ce5108b1914ccc43511a572124742.jpg

Back