Jippi det er fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Snart ut døren for å komme meg til dagens første møte (inkludert frokost) på Samson på Sæter. Så fortsetter dagen på toppen av byen før jeg må gå tidlig hjem - man gjør vel det når man har barn? Make TacoFriday Great Again.

Best morgen fra Zürich. Litt frokost og kontorering på kantina før det endelig bærer videre hjem til Prinsessa av Lillestrøm!

Crewet kom og spurte om jeg hadde klart å sove noe som helst pga all turbulensen. "Turbulens???" Da bare ristet de på hodet og gikk videre. M.a.o en veldig fin flight hjem fra HKG med Swiss.

Ha en Ekstra Best fredag!

Mornings fra L1. Straks fremme på kontoret for dagens økt. En kasse reker blir levert etterpå, så da blir det folksomt på terrassen i kveld. Ha en fin dag.

Gooodmorgen på denne dejlige fredag. Det er den sidste dag at skåne har deres sommerbillet i brug til offentlig transport, så i dag skal jeg og konen en tur til Helsingborg, og nyde dagen. Klokken har selvfølgelig også passeret dagens bedste tidspunkt, som jo er 7.47. Håber i andre får en dejlig dag, denne solskindsfyldte fredag morgen :-)

Morn fra Tønsberg. Med både buss for tog, og godt inne i første omgang med barnehage-forkjølelse så er hjemmekontor nok det beste. Så helgen ser ut til å surres bort i snørr og papir, men satser på at man får sendt hele flokken på jobb og barnehage på mandag.

God morgen fra Gaustablikk. Snart på tide å pakke oss ut for denne gang og sette kursen mot hovedstaden. SK316 til HAU i ettermiddag for en helg med opphavet. Ha en bra fredag.

God morgen fra kontoret. Sov til 07.20 i dag så det ble faktisk litt trafikk til jobben. Helg er nydelig og i kveld er det lissom-First Class med fruen så man får få tak i noe god rogn og druer.

Endelig fredda! Hjemme igjen etter noen fine dager på det blide Sørland. Og konsert med Wolfmother i går. Hektisk uke[emoji846] Hjemmekontor med 7 Teamsmøter i dag… Så ingen soft landing før helg. Årets Companion Ticket dukket opp i mailen i går, blir muligens den siste. Kombinasjonen AmEx, Eurobonus og Skyteam har blitt kraftig redusert i verdi det siste året. Ingen store planer for helga, men blir vel et par pils i sola. God helg[emoji3]
5483c9ff5a701b821452d77dcb7af437.jpg

God morgen fra Gaustablikk. Snart på tide å pakke oss ut for denne gang og sette kursen mot hovedstaden. SK316 til HAU i ettermiddag for en helg med opphavet. Ha en bra fredag.

Den derre "ferie fre expat-tilværelsen", reise rundt og vite at man skal snart tilbake igjen til det glade liv er priceless, og savnes.

Jæjæ, da var’e fredda’n igjen og det gjøres klart til nok en syvdagers langhelg. Det er jo kun et parogfemti av disse i året, så de må tas godt vare på.

Pelsdotten var tidlig igang i dag, trolig inspirert av de siste dagers regnvær og ustabile turtider. Så da får det bli en ekstra km eller to.

Med tanke på dagens hovedbegivenhet får det bli et freddasbilde fra begivenhetens sentrum. Nettavisene viser bare bilder av porten, men jeg har vært innafor, jeg …. ;)

bd92e525f80615e72f510ce963205b5a.jpg

God fredag eftan fra Stavanger. Her kom en i går kveld hjem fra Bergen etter ALT FOR MYE jobb gjennom sommeren, men nå er det heldigvis tilbake til normalen og med det har jeg hele 5 helger å jobbe så erre jaggu jul å greier :D
På morran og formiddag ble det 4 timer med barnepass slik at datter fikk sovet noen timer, og nå slappes det av i heimen.
Ha en glitrende flott helg!

Den derre "ferie fre expat-tilværelsen", reise rundt og vite at man skal snart tilbake igjen til det glade liv er priceless, og savnes.

Ja, det er rart med det. Etter noen uker på farten med koffert begynner man å glede seg til å dra ‘hjem’. Men fortsatt halvannen uke med hygge i Norge.

Jæjæ, da var’e fredda’n igjen og det gjøres klart til nok en syvdagers langhelg. Det er jo kun et parogfemti av disse i året, så de må tas godt vare på.

Pelsdotten var tidlig igang i dag, trolig inspirert av de siste dagers regnvær og ustabile turtider. Så da får det bli en ekstra km eller to.

Med tanke på dagens hovedbegivenhet får det bli et freddasbilde fra begivenhetens sentrum. Nettavisene viser bare bilder av porten, men jeg har vært innafor, jeg …. ;)

bd92e525f80615e72f510ce963205b5a.jpg

Var det ikke denne maskinen (eller søster) som en av medlemmene her på forumet fløy som erstatning for et Norwegian fly?

Nei, ATA fløy aldri for Norwegian. De har såvidt jeg vet heller aldri leid inn noen Tristar.

Husker jeg så en TriStar fra LuzAir på OSL for kanskje rundt 15 år siden. Usikker på om den var leid in av Norwegian. Kanskje helst fra en av charterselskapene?

Husker jeg så en TriStar fra LuzAir på OSL for kanskje rundt 15 år siden. Usikker på om den var leid in av Norwegian. Kanskje helst fra en av charterselskapene?

BlueScan (nå TUI) hadde et par stk, de leide også inn andre. Novair fløy også Tristar. Men både Peach Air, EuroAtlantic og Yes (ihvertfall) var innom på charter- og wetleaseoppdrag.

Back