God morgen fra Gaustablikk. Snart på tide å pakke oss ut for denne gang og sette kursen mot hovedstaden. SK316 til HAU i ettermiddag for en helg med opphavet. Ha en bra fredag.
Den derre "ferie fre expat-tilværelsen", reise rundt og vite at man skal snart tilbake igjen til det glade liv er priceless, og savnes.
Jæjæ, da var’e fredda’n igjen og det gjøres klart til nok en syvdagers langhelg. Det er jo kun et parogfemti av disse i året, så de må tas godt vare på.
Pelsdotten var tidlig igang i dag, trolig inspirert av de siste dagers regnvær og ustabile turtider. Så da får det bli en ekstra km eller to.
Med tanke på dagens hovedbegivenhet får det bli et freddasbilde fra begivenhetens sentrum. Nettavisene viser bare bilder av porten, men jeg har vært innafor, jeg ….![]()
![]()
Var det ikke denne maskinen (eller søster) som en av medlemmene her på forumet fløy som erstatning for et Norwegian fly?
Nei, ATA fløy aldri for Norwegian. De har såvidt jeg vet heller aldri leid inn noen Tristar.
Husker jeg så en TriStar fra LuzAir på OSL for kanskje rundt 15 år siden. Usikker på om den var leid in av Norwegian. Kanskje helst fra en av charterselskapene?