Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Så det hadde vært bedre om NRK hadde bejublet alt Trump gjorde? Du har virkelig misforstått medias oppgave og mandat. Det innebærer å få frem ulike vinklinger på ting også de som Trump ikke liker. Mener nå den norske regjeringens linje er en klok linje å legge seg på. Jeg tror virkelig ikke denne bombingen vil føre til stort av endringer. Trump kommer i ekte Trump-stil å si han har inngått tidenes avtale med Iran om et par uker og ingenting vesentlig er endra.God morgen fra kontoret.. Nå kom fredags-feelingen her 100% og håper på en norsk avreise hjemover ved 16 tiden. Nydelig pannekake-frokost i dag også mens kokken koste seg med NRK nyhetene. Der dessverre ut som denne hvite 53 år gamle mannen (verste sorten) er på sin siste sesong med redaktørstyrte medier.. 80% slagside kan jeg leve med (derfor elsker jeg faktisk Klassekampen) men 100% går bare mot sin hensikt.. Hadde fantastiske Obama/Biden/Hillary gjort dette så hadde NRK jublet-
Her er det Trump som bomber Iran, ikke Israel/USA som bomber et regime og SIssel Wold klarte endelig å finne en anonym Iransk kvinne som mente USAs angrep ikke var optimalt.. De kaller seg korrespondenter, men de spyr jo ut alt basert på egne meninger. Trist når folk etterhvert får alle nyhetene sine inn på Twitter og TIkTok med null redaktører og virkelig vridning mot den enda verre høyresiden.. Hvit mann 53 Oslo Vest.
Jeg mener jo at jeg har forstått media (spesielt statlig) når jeg sier de ikke skal ha 100% slagside? Nei, selvfølgelig skal de ikke bejuble Trump , eller da mere korrekt USA/Israel (Ofte litt større team bak krig). Virker som en del folk (ikke gale MAGA, men "vanlige") stusser over vinklingen til NRK om dagen med en gang USA er med i bildet. Hva folk mener rundt denne krigen er noe ganske annet enn hva jeg irriterer meg over.. Der kan man til og med støtte presetestyret for min del, kjedelig med folk som mener det sammeSå det hadde vært bedre om NRK hadde bejublet alt Trump gjorde? Du har virkelig misforstått medias oppgave og mandat. Det innebærer å få frem ulike vinklinger på ting også de som Trump ikke liker. Mener nå den norske regjeringens linje er en klok linje å legge seg på. Jeg tror virkelig ikke denne bombingen vil føre til stort av endringer. Trump kommer i ekte Trump-stil å si han har inngått tidenes avtale med Iran om et par uker og ingenting vesentlig er endra.

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.