• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Jet Time flyr LN-BRI

sk931

ScanFlyer Rusty
Detvar lidt nyt for mig, men LNBRI er set uden titler i CPH uden for Jettimes
hangar..JTA har leaset den i 6 måneder
Hilsen Ole
 
Re: Jettime

Sannsynligvis ca 2013/05/15 18:37UTC. Det er siste registrering på Libhomeradar,
 
LN-BRE är väl fortfarande i trafik

Ah. Ikke lett å huske i farten hvilken av dem det var.

Men hva skal egentlig JT med en -400? Ekstra kapasitet er tydelig svaret vel? Men er det noen spesielle ruter den skal brukes på?

Den har vel 150 seter. Hvor mange seter er det i -300 og -700 maskinene ellers disponerer?
 
Re: Jettime

Tipper 148 eller 149, som er opp mot maks.

Den gikk nå med 150 seter i SAS, og var blant de maskinene med best beinplass! Husker jeg ikke feil, hadde Braathens 156 seter i den før, før loven om 1 cc pr 50 seter trådde i kraft
 
Re: Jettime

Den gikk nå med 150 seter i SAS, og var blant de maskinene med best beinplass! Husker jeg ikke feil, hadde Braathens 156 seter i den før, før loven om 1 cc pr 50 seter trådde i kraft

Nå svarte jeg på spørsmålet om hvor mange seter det var i Jettime's -300 og -700, ikke på hvor mange seter LN-BRI har.
 
Re: Jettime flyr LN-BRI

Så LNBRI får OY-reg etterhvert da om det skulle være at det er JT som har overtatt LNBRI?

Skal denne bli eid av JT eller bare lease fra SK?
Men om LNBRI er ute av flåten så er det vel logisk nok at det er JT som har tatt over den? :)
 
Re: Jettime flyr LN-BRI

LNBRI har intet med SAS at gøre længere. Den blev eksporteret i starten af maj, jeg mener dato var 7/5.

En med tilgang til det norske register kan vel slå den nuværende ejer op?
 
Re: Jettime flyr LN-BRI

SAS har ikke eid den, den har vært leaset og leasingavtalen ble avsluttet 8. mai.
 
Re: Jettime flyr LN-BRI

Så med andre or LNBRI skal inn i JT nå altså?

Trodde JT hadde nok fly jeg :)

Og at de tar inn B734 i flåten plutselig :)
 
Back
Top