Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er ikke det den siste maskinen SAS hadde igjen av -400 serien?
LN-BRE är väl fortfarande i trafik
Sannsynligvis ca 2013/05/15 18:37UTC. Det er siste registrering på Libhomeradar,
LN-BRE är väl fortfarande i trafik
Kan vel tænkes at det var hvad de kunne leje. Ingen siger jo at de vil udnytte alle seatsTipper 148 eller 149, som er opp mot maks.
LN-BRI gik i trafik for JetTime i 25/05/2013. I dag flyver den så bl.a. wetlease for SAS
Billede her:
http://www.flickr.com/photos/65309169@N00/8841278008/
Tipper 148 eller 149, som er opp mot maks.
Den gikk nå med 150 seter i SAS, og var blant de maskinene med best beinplass! Husker jeg ikke feil, hadde Braathens 156 seter i den før, før loven om 1 cc pr 50 seter trådde i kraft
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.