Hei
Hadde tenkt en tur tilbake til Stillehavet denne sommeren og kontaktet et ganske betydelig reisebyrå når det gjelder slike eksotiske reiser.
Hadde tenkt å reise fra Stavanger til Rarotonga, Aitutaki, Fiji, Tuvalu, Tonga og Samoa.
Av en eller annenen grunn greier de ikke å:
* legge inn booking på segmentet SVG-LHR, kun OSL-LHR eller BGO-LHR ...
Noen som har noen formening om hvorfor de ikke greier en slik enkel ting ? SAS og Air New Zealand er i samme allianse så kan ikke helt forstå hva som er problemet ?
De vil altså enten at jeg skal reise fra Stavanger til Bergen for å ta fly derfra til LHR eller fly til OSl og overnatte der for så å fortsette reisen neste dag...
De kan heller ikke booke RAR-AIT. Sier de ikke har avtale med Air Rarotonga ...
Dette er 4 gangen jeg reiser til regionen og har ikke støtt på slike problemer før ...:headbang
Hvem av dem er dette da? Høres jo bare tullete ut.
Naar det gjelder bestillingen SVG-LHR saa gaar jeg ut i fra at den er en del av reisen videre med Air New Zealand ?
Stemmer.
Trodde faktisk at Kilroy hadde bedre avtaler
Jøss så dyrt det har blitt til Skottland da - sjekker september nå, betalte om lag 1.500 NOK torsdag-søndag for ett år siden, og mindre året før. Nå skal SAS/DY har om lag 2.500 NOK for samme opplegget. Noe underlig - selv ikke DYs "tilbud" til EDI i dag gir gode priser.
Sjekk Lufthansa til Panama City. Godt utgangspunkt for det meste.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.