Bra forslag for en destinasjon jeg enda ikke har fått med meg. Problemet er å finne flighter som passer. TAP flyr 06:00 og 14:45 fra OSL på fredag, ingen av dem klarer man bruke uten å svi av en feriedag.Hva med Funchal (FNC)?
(via LIS med Tap).
TAP flyr i januar 2 daglige til Lisboa, så da har du flere avganger å velge mellom til en helgetur.
Dette er muligens et greit forslag på togprat.no, men Gøteborg er uansett ikke akkurat noen bra destinasjon for januar.Må du reise et sted med fly da? Høres ut som et like greit alternativ for deg å sette seg på toget eller bussen til Gøteborg...
Bra forslag for en destinasjon jeg enda ikke har fått med meg. Problemet er å finne flighter som passer. TAP flyr 06:00 og 14:45 fra OSL på fredag, ingen av dem klarer man bruke uten å svi av en feriedag.
Jeg foretrekker å ha en hel dag på destinasjonen, men det finnes sikkert noen som vil sikkert synes det holder med en kveld.Hva er kriteriene dine? Må du dra fredag kveld med retur søndag? Eller blir avgang lørdags morgen i korteste laget?
De er litt i tidligste laget mor meg og syntes også de var for dyre, men det er mulig det passer neo noen andre.Hvis du trenger 1,5 time ekstra på jobb så finnes det fortsatt tre alternativer og du kommer fortsatt frem samtidig.
Du kan fly OSL-CPH-LIS-FNC med avgang fra OSL 16.15.
Eller OSL-FRA-LIS-FNC med avgang fra OSL 16.10
Kan også klare OSL-BRU-LIS-FNC med avgang OSL 16.25
Joda har vært der og synes det er for mange plagsomme tyrkere der, men andre vil sikkert like det.Du har sikkert vært der før, men Istanbul er jo veldig tilgjengelig og en enorm by med mye du kanskje ikke har sett før?
Joda har vært der og synes det er for mange plagsomme tyrkere der, men andre vil sikkert like det.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.