Innsjekk US Airways

SpotOn

ScanFlyer Silver
Noen som vet når innsjekk for US Airways åpner på OSL? Ser at det er SGS som har handling, men betyr det at jeg kan gå til en SK skranke (og i så fall at jeg i teorien kan sjekke inn når som helst)?

...og ja, jeg vet jeg kan sjekke inn på nett, men har bagasje som skal tagges og sendes så jeg vil vite hvor tidlig jeg kan bli kvitt denne...

Var noe sånt jeg "fryktet" ja... Det betyr vel at de åpner innsjekk 2 timer før avgang eller noe sånt? Noen som vet eksakt?

USA-flighter pleier vel å åpne tre timer før(de må dog sette opp security-terminaler og slikt først) - og stenge en time før.

Da kan jeg bekrefte:
* Egne skranker (felt G)
* Innsjekk åpner 3 timer før avgang

Og i tillegg:
* Ingen fast-track for SK*G (iallefall nektet scanneren å godkjenne mitt boardingpass)

Ellers så var det et utrolig antall personer på plass for å håndtere noe som i utgangspunktet er innsjekk til en ikke veldig stor flight. I tillegg til de bak skranken tror jeg at jeg telte nesten 20 personer bak sperringene før de åpnet for innsjekk.

Da kan jeg bekrefte:
* Egne skranker (felt G)
* Innsjekk åpner 3 timer før avgang

Og i tillegg:
* Ingen fast-track for SK*G (iallefall nektet scanneren å godkjenne mitt boardingpass)

Ellers så var det et utrolig antall personer på plass for å håndtere noe som i utgangspunktet er innsjekk til en ikke veldig stor flight. I tillegg til de bak skranken tror jeg at jeg telte nesten 20 personer bak sperringene før de åpnet for innsjekk.
Jeg trodde du som EBG nå skulle ha fasttrack også på andre star-flighter - ble du nektet av vekteren?

USA-flighter er personalkrevende og securitykrevende...

Jeg trodde du som EBG nå skulle ha fasttrack også på andre star-flighter - ble du nektet av vekteren?

Maskinen sa nei, så da sa vekteren nei også. Og det stemte forsåvidt med det jeg klarte å tyde ut av skiltingen ved inngangen til fast track. Siden køen i den vanlige sikkerhetskontrollen var liten gadd jeg ikke undersøke nærmere om jeg kunne presset meg inn...

Ellers fungerer ikke dette med *G status helt smertefritt ser jeg når jeg er ute og reiser. Skulle inn i US Envoy lounge i PHL nå, og da måtte de trikse det til slik at jeg fikk komme inn. Men inn kom jeg....

Hehe, stemmer nok. Er en håndfull ICTS ansatta (security leid inn av Amerikanske myndigheter) som står rundt og holder en øye. Er samme greia med CO inn inncheck. Er ikke bare bare og reise direkte til USA.

Hehe, stemmer nok. Er en håndfull ICTS ansatta (security leid inn av Amerikanske myndigheter) som står rundt og holder en øye. Er samme greia med CO inn inncheck. Er ikke bare bare og reise direkte til USA.

Det sa jeg til damen i skranken når jeg sjekket inn også, og hun var ikke uenig i det nei...

Back