Best fredag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra landstedskontoret. Et sovende rådyr utenfor er selskapet mitt så langt. Kontoreringen fortsetter på Engø når de åpner klokken 8…så satser jeg på å avslutte ganske tidlig - har ikke unger jeg må hente - men kan vel skylde på at jeg har noen flasker som venter på polet. Nyt fredagen!

God morgen fra SK4637. Parkert remote i påvente av slot sørøstover. Får håpe det ikke drøyer altfor lenge. Gøy på tur uansett - ha en bra fredag!

God morgen fra Bergen.

Søvn og døgnrytme, hva er det??

Tar heller en dagstur med bilen til Utne/Odda og det området der inne i gokk så vil tiden vise når jeg er hjemme igjen. Mulig jeg får tid til å søke etter en CT billett for avgang i helgen eller rett over helgen. Har et mini-milage run som skulle vært gjort for å sikre EBD. Mangler 3240 poeng for å være i havn med det.
Så valgets kvaler. Opptjene poeng eller bruke poeng og CT. Livets harde valg [emoji849]

God helg

FQTV

Mornings fra Tjøme. En seiltur er planlagt, så blir vel også å finne oss mindre øy. Ikke umulig det trengs en løpetur i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra kontorfilialen i sentrum. Finvær, så kanskje runde av litt tidligere slik at man rekker et par utepils før man må innfinne seg i en bursdag. I morgen blir det en tur til Gardermoen. Ikke primært for å se på fly, men for å se på biler som kjører fort på 1/4 mile[emoji469] Er forresten fint å kombinere med litt flyspotting. Ha en strålende helg[emoji3]

God morgen fra Haugesund, fina veret. :)
Morgenbad unnagjort, kaffe i koppen, Norwegian og Lufthansa venter i ettermiddag og i kveld.
Små gleder, men Senator-status og mail fra Sas om mulighet for oppgradering fra EBG til EBD setter en fin, liten spiss på reiser og planlegging.

God dag fra Sandefjord! Sola skinner og ikke en sky på himmelen kan det bli bedre! På jobb, men har kort dag i dag. I ettermiddag skal det bli 2 timer tennis. Har ikke spilt på ca 4 uker. Håper jeg fortsatt har det inne. I kveld skal jeg bake ostekake til en kamerat som har bursdag i morgen. Endelig helg!

God morgen fra Knausen. Er noe hyttete-over å sitte med en kaffekopp i hagen og høre på bekken som sildrer. Nabolaget er mer eller mindre rensket for lokalbefolkning. Tror det vanker en langtur og middagen i dag blir når den blir.

Grmf, ikke noe god morgen i Lommedalen i dag. Jeg gikk i kombi skapet i kjelleren, som er ca 20 år gammelt, der kjøleskapsdelen kun brukes til drikke, for å ta med meg en brus på jobb. Den var merkelig lite kald, en sjekk i frysedelen og der var maten myk. Jeg skulle av gårde på jobb, så kona ble vekket og har fylt over det som er mulig i det store fryseskapet, et Elektrolux fra sent -70 tal og tatt resten med til fryseboksen til svigers. Dermed er planen for ettermiddagen klar, tømme VW bussen for 13 vedsekker og annet som er i den og ta kombiskapet til Power for resirkulering. Så får vi se om vi erstatter det, og i tilfelle med hva. Jeg heller litt mot å kun kjøpe et kjempestort fryseskap, som kan erstatte Electrolux skapet når det tar kvelden, så får vi lage plass i kjøleskapet som er veldig stort, til drikken.
Ha en avkjølt dag alle sammen.

God fredag fra hyttekontoret i skjærgården utenfor Kristiansand.

Her skinner solen, og rørleggeren har fikset rørene etter at en propell hadde vært på feil sted.

Får vel holde kontoret åpent noen timer til før det er å teste temperaturen på vannet.

God dag fra Tananger,

Båttur igjen vest i havet nå for bading på øyene og fisking med gjengen.

Ha en fin dag.

G'morgen ... enda klammere enn vanlig i dag .. håper på at det snur snart.

Bookingfingeren landet i Ferndale i går, åttern's gamle tumleplass. Skal en tur ut og besøke eldstemann i september og booket en VRBO der borte. Nå gjenstår det morsomste - flyreisen. ;) Vi skal fly til Vancouver, så Westjet's nonstoprute fra ATL ligger godt an ... ihvertfall en vei.

Men nå er det straks oppstart av vpn-tunellen for siste gang denne uka .. og i morgen er det fotballkamp i Colombia (SC).

God efta fra pytten. Nå har vi virkelig - etter 4 år - knekt båtkoden.

Så istedenfor å måtte adoptere bort Speedbird 13, så kanskje den blir oppgradert til en Speedbird 14.

Ha en best fredag

G'morgen ... enda klammere enn vanlig i dag .. håper på at det snur snart.

Bookingfingeren landet i Ferndale i går, åttern's gamle tumleplass. Skal en tur ut og besøke eldstemann i september og booket en VRBO der borte. Nå gjenstår det morsomste - flyreisen. ;) Vi skal fly til Vancouver, så Westjet's nonstoprute fra ATL ligger godt an ... ihvertfall en vei.

Men nå er det straks oppstart av vpn-tunellen for siste gang denne uka .. og i morgen er det fotballkamp i Colombia (SC).

Sandy Point, Fairhaven, Ferndale - Good times Good times. For 9/11 var Jo Vancouver B.C. rett oppe i gata, YVR forum paa Yahoo Groups var mitt foerste Fly Forum :p mye interessant aa myse paa der opp i gjennom aarene.

Savner Archer Ale House i Faihaven, det fremdeles i full drift - skulle gjerne ha sett SudCaravelle bestille Miller der :lol: den lille damen ville ha loeftet han opp, baaret han opp trappa og droppet han paa fortauet med en syrlig kommentar Do we look like a frickin AD Agency :wow:

Her er i vest i hvertfall vaeret meget bra, blir litt for varmt i dag over 30, men loepeturen ble unnagjort foer 07 og naa passer det med en liten SUP tur nede i bukta

Back