Går jo masse busser mellom byene, dog av varierende kvalitet. Eller kjør selv så vi gjorde. Mangel på GPS, veiskilt og spansk gjorde det til en morsom opplevelse i en liten Hyundai Atos.
Innenriks går også Aerogaviota. Det finnes også et som heter Aero Carribe, eller noe slikt. Cubana og Aerogaviota kjører stort sett slitne russere, men sistnevnte har også ATR maskiner. Jeg tror Aero Carribe har noe sånt. Cubana er ok og er ikke bannlyst i vest.
Ja, men nu ikke voldsomt dyrt. Jeg betalte $25 for to hjemmebesøg og fire slags medicin, efter et tilfælde af slem madforgiftning. Og doktoren? Han var professor i tropesygdomme ved Havana Universitet
Jeg har gjort dette paa Cubajet.com for flyvnigner med Aerogaviota uten problemer. Jeg har ogsaa booket billett med Cubana fra Cancun til Havanna. Her benyttes det moderne russiske fly, mens paa innenriks er det gamle slitere. Cubana har ogsaa Airbus fly, de benyttes bl.a. til Canada.
Ja, men nu ikke voldsomt dyrt. Jeg betalte $25 for to hjemmebesøg og fire slags medicin, efter et tilfælde af slem madforgiftning. Og doktoren? Han var professor i tropesygdomme ved Havana Universitet