Trety
ScanFlyer Rusty
Noe å tipse media om...?
Ikke dumt, jeg tror Europark virkelig kunne fått kjørt seg litt der altså - og det er vel fortjent!
Noe å tipse media om...?
SAS-badgen gjaldt kun for meg, ikke Brandbudronningen. Der gjaldt kun full pris.
Før i tiden hva det ihvertfall overvåkning på de private parkeringsområdene ved gamle Gardermoen.
Sto du i en av de nederste etasjene?
Men kjenner jeg Euro Park sin policy rett, så handler det om å maksimere utbytte og lønnsomheten, for så og gi minst mulig tilbake.
Dette er jo en virkelig gullgruve av en butikk og grådighet på sitt aller verste.
Og OSL melker vel også gode penger fra parkeringen?
Eksakt! OSL melker alle og enhver som driver på Gardermoen. Hvorfor? Fordi overskuddet fra OSL er med på å opprettholde småflyplassene i distriktene.
Både pax, ansatte og bedrifter på OSL er melkekyr for Avinor.
Det er vel sånn at OSL får 55% av inntektene sine fra "kommersiell virksomhet", dvs. bla. matsalg, tax-free og parkering.. De resterende er startavgifter etc.
De private parkeringstilbudene utenfor OSL er kanskje ikke så ille likevel?
De tilbyr i alle fall inngjerdet og overvåket parkering.
Og shuttle-buss, om jeg ikke husker feil?
Europark har videoovervåking av sine parkeringsplasser på Gardermoen, vel og merke...ved bommene og ved betalingsautomatene..for de vet å sikre seg selv...men selve parkeringsplassene er ikke overvåket nei, det koster vel penger det...
Hva har det med tyveri av egne eiendeler å gjøre?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.