Originally posted by Savipix
Originally posted by Someone
"sjarmtrollene" i CAU
Tur att du satte ""ld
Originally posted by Someone
Originally posted by Savipix
Originally posted by Someone
"sjarmtrollene" i CAU
Tur att du satte ""ld
Vel jeg må jo passe meg litt så jeg ikke blir kjeppjaget over Sundet av 1500 rasende F/Aer![]()
Originally posted by TOS
Et lite spørsmål: Når det står at kabinansatte kan ha en arbeidsdag på 13 timer og 20 minutter hva inkluderer man da? Betyr det f.eks. at man står ombord i fly og/eller springer mellom fly i 13 timer og 20 minutter, eller inkluderer det andre aktiviteter?
Originally posted by cabincruiser
Originally posted by TOS
Et lite spørsmål: Når det står at kabinansatte kan ha en arbeidsdag på 13 timer og 20 minutter hva inkluderer man da? Betyr det f.eks. at man står ombord i fly og/eller springer mellom fly i 13 timer og 20 minutter, eller inkluderer det andre aktiviteter?
Enkelt sagt betyr det tiden mellom at du sjekker inn for jobb 1 time før flyavgang - til et kvarter etter "off-block". Men i SAS Braathens er maksimal daglig arb.tid 14 timer - eller 15 timer dersom siste leg er passivt.
Originally posted by TOS
Originally posted by cabincruiser
Originally posted by TOS
Et lite spørsmål: Når det står at kabinansatte kan ha en arbeidsdag på 13 timer og 20 minutter hva inkluderer man da? Betyr det f.eks. at man står ombord i fly og/eller springer mellom fly i 13 timer og 20 minutter, eller inkluderer det andre aktiviteter?
Enkelt sagt betyr det tiden mellom at du sjekker inn for jobb 1 time før flyavgang - til et kvarter etter "off-block". Men i SAS Braathens er maksimal daglig arb.tid 14 timer - eller 15 timer dersom siste leg er passivt.
Takk for svar.
Et lite oppfølgingsspørsmål: Denne tiden inkluderer da ikke f.eks. passiv flyging fra hvor man nå enn er bosatt og til basen hvor første aktive flygning starter fra (om nå det i det hele tatt er en aktuell problemstilling)?
14-15 timer høres jo lenge ut, selv om dere vel har x dager på og y dager av.
Originally posted by TOS
Originally posted by cabincruiser
Originally posted by TOS
Et lite spørsmål: Når det står at kabinansatte kan ha en arbeidsdag på 13 timer og 20 minutter hva inkluderer man da? Betyr det f.eks. at man står ombord i fly og/eller springer mellom fly i 13 timer og 20 minutter, eller inkluderer det andre aktiviteter?
Enkelt sagt betyr det tiden mellom at du sjekker inn for jobb 1 time før flyavgang - til et kvarter etter "off-block". Men i SAS Braathens er maksimal daglig arb.tid 14 timer - eller 15 timer dersom siste leg er passivt.
Takk for svar.
Et lite oppfølgingsspørsmål: Denne tiden inkluderer da ikke f.eks. passiv flyging fra hvor man nå enn er bosatt og til basen hvor første aktive flygning starter fra (om nå det i det hele tatt er en aktuell problemstilling)?
14-15 timer høres jo lenge ut, selv om dere vel har x dager på og y dager av.
Originally posted by raskefot
Originally posted by TOS
Originally posted by cabincruiser
Originally posted by TOS
Et lite spørsmål: Når det står at kabinansatte kan ha en arbeidsdag på 13 timer og 20 minutter hva inkluderer man da? Betyr det f.eks. at man står ombord i fly og/eller springer mellom fly i 13 timer og 20 minutter, eller inkluderer det andre aktiviteter?
Enkelt sagt betyr det tiden mellom at du sjekker inn for jobb 1 time før flyavgang - til et kvarter etter "off-block". Men i SAS Braathens er maksimal daglig arb.tid 14 timer - eller 15 timer dersom siste leg er passivt.
Takk for svar.
Et lite oppfølgingsspørsmål: Denne tiden inkluderer da ikke f.eks. passiv flyging fra hvor man nå enn er bosatt og til basen hvor første aktive flygning starter fra (om nå det i det hele tatt er en aktuell problemstilling)?
14-15 timer høres jo lenge ut, selv om dere vel har x dager på og y dager av.
For ikke lenge siden var grensen i de fleste andre selskap på 18 timer.
Edit: Skriveleif.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.