Originally posted by amatør
Hvis de skal ha nye IC fly i 2010, bør jo snart bestillingen komme??
Ja, så det nå.Originally posted by Someone
Originally posted by amatør
Hvis de skal ha nye IC fly i 2010, bør jo snart bestillingen komme??
Det står at en avgjørelse skal komme i 2010.
Selv om det hadde vært hyggelig med med flere fly så har jeg tro på at Jansson gjør det riktig ved først og fremst satse på å oppnå lønnsomhet for konsernet
Da må de nok vente minst fem-seks år før de kan få levert nye maskiner ja....Originally posted by ThomAAs
Om de bestiller i 2010 så går det vel noen år før de kommer i lufta ville jeg tippe...
Originally posted by P.A. VIKING
Hm, hvordan går det da med Pilot-avtalen ?
Originally posted by Someone
Originally posted by P.A. VIKING
Hm, hvordan går det da med Pilot-avtalen ?
Ifølge FBU4EVER går de da automatisk tilbake til den gamle.
Originally posted by LN-BRK
FBU 4EVER, hvilke praktiske konsekvenser har det?
Originally posted by FBU 4EVER
Originally posted by LN-BRK
FBU 4EVER, hvilke praktiske konsekvenser har det?
Vi vil få tilbake 4 fridager etter de lengste turene (SEA,NRT og BKK).Vi vil ikke få en natt i BKK,men to som tidligere.Vi skal ikke fly 100 block hours/mnd i tidsrommet juni-august,men ha en grense på 78 +/- 12 hours. Dette er i store trekk konsekvensene.Det finnes en del avtaleteknisk også.
Om om det da blir dyrere produksjon per flytime betyr vel det at SAS IC er inne i en vond sirkel som slutter med mageplask .. og SAS sine langruter dør en stille død ...?Originally posted by FBU 4EVER
Originally posted by LN-BRK
FBU 4EVER, hvilke praktiske konsekvenser har det?
Vi vil få tilbake 4 fridager etter de lengste turene (SEA,NRT og BKK).Vi vil ikke få en natt i BKK,men to som tidligere.Vi skal ikke fly 100 block hours/mnd i tidsrommet juni-august,men ha en grense på 78 +/- 12 hours. Dette er i store trekk konsekvensene.Det finnes en del avtaleteknisk også.
Originally posted by Farmer
Om om det da blir dyrere produksjon per flytime betyr vel det at SAS IC er inne i en vond sirkel som slutter med mageplask .. og SAS sine langruter dør en stille død ...?Originally posted by FBU 4EVER
Originally posted by LN-BRK
FBU 4EVER, hvilke praktiske konsekvenser har det?
Vi vil få tilbake 4 fridager etter de lengste turene (SEA,NRT og BKK).Vi vil ikke få en natt i BKK,men to som tidligere.Vi skal ikke fly 100 block hours/mnd i tidsrommet juni-august,men ha en grense på 78 +/- 12 hours. Dette er i store trekk konsekvensene.Det finnes en del avtaleteknisk også.
For det blir vel ingen nye fly om ikke det har blitt bedre økonomi i denne delen av selskapet ..
Originally posted by Tommy777
Originally posted by FBU 4EVER
Originally posted by LN-BRK
FBU 4EVER, hvilke praktiske konsekvenser har det?
Vi vil få tilbake 4 fridager etter de lengste turene (SEA,NRT og BKK).Vi vil ikke få en natt i BKK,men to som tidligere.Vi skal ikke fly 100 block hours/mnd i tidsrommet juni-august,men ha en grense på 78 +/- 12 hours. Dette er i store trekk konsekvensene.Det finnes en del avtaleteknisk også.
Høres dyrt ut.. HVa foretrekker du? Nye fly eller mere fri?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.