Jeg håper Norwegian klarer å skaffe flere egne fly snart. Boeing 737-800-flyene er ikke nok i seg selv. På sikt er det ikke spesielt lønnsomt med mange weglease-avtaler gående, og det er sikkert mange passasjerer som også synes at det er litt rart.
Originally posted by Blackhawk
Man skal nok virkelig krysse fingrene hardt (og evt. tærne) for at det blir stop for DY på OSL-LPA-OSL og OSL-TFS-OSL. Både hos TUIfly Nordic (tidl. Britannia) og SAS Norge sine charterflighter, jobber de stop-and-turn på de rutene.
I Novair var vi riktignok "heldige", og jobbet kun stop-and-turn på Lanzarote/Fuerteventura, men hadde stop dersom vi fløy til Tenerife/Gran Canaria - samme praksis som NVR tror jeg også MyTravel benytter.
Originally posted by ThomAAs
Originally posted by Airbus 330
Og for de som er interessert så er det F-GRSI som i hovedsak skal fly for DY nå i vinter. Med meg ombord :colgate:
Kanskje vi sees på premiere turen til LPA 31/10-07 Thomas? :smile2
Airbus 330.
Det kan jo være om jeg får den turen. Det håper jeg på hvertfall![]()
Og stopp hadde vært fint. Men jeg/vi vet ikke noe ennå...
Og for de som er interessert så er det F-GRSI som i hovedsak skal fly for DY nå i vinter. Med meg ombord :colgate:
Airbus 330.
Og vi er noen til her på forumet som skal på denne turen, og blir der noen dager.
Så hvem vet, kanskje en middag og litt spotting på oss?
Airbus 330.
Originally posted by Spanair
Airbus 330.
Og vi er noen til her på forumet som skal på denne turen, og blir der noen dager.
Så hvem vet, kanskje en middag og litt spotting på oss?
Airbus 330.
Kan bli folksomt med folk herfra der nede da, for jeg vet også av flere som skal nedover da...![]()
Originally posted by P.A. VIKING
Hva slags slinger skal du fly ? osl-lpa-osl , med eller uten stopp ?
Hadde vi visst det så hadde jo alt vært bra. Men det har vi ikke fått info om ennå... Og det går akkurat på poeng opp og ned, men en liten forsinkelse og vi går ut på poeng...
Originally posted by BU662
De som leser Postjournal fra Luftfartstilsynet har sett at LN-KKE sekvensen er begynnt. Ogsa denne fly blir en -300er.
Dermed venter Norwegian pa levering av 2 stykk -300er som vil erstatte de fleste wetleases.
For å lage litt mer spenning så kan jeg jo si at en fra pilotenes trenings avd. var med ned for å "titte" på Airbus'en. Så her kan store ting skje...
For å lage litt mer spenning så kan jeg jo si at en fra pilotenes trenings avd. var med ned for å "titte" på Airbus'en. Så her kan store ting skje...
Originally posted by SomeoneSå det er derfor DY har 11 eller 13 737-800 i bestilling?.......Originally posted by ThomAAs For å lage litt mer spenning så kan jeg jo si at en fra pilotenes trenings avd. var med ned for å "titte" på Airbus'en. Så her kan store ting skje...
Originally posted by SK917
XL Airways (Frankrike).
Flytype: A320.
Ruter: Fra/til Oslo til/fra Stockholm, Tallin, Nice, Alicante, Roma, Berlin, København, Bergen, Trondheim, London, Marrakech, Tenerife og Gran Canaria.
Tidsrom: Fra 3. september 2007 til 28. februar 2008.
Originally posted by C172
Jeg tror MD80 til FlyNordic går ut og de overtar de nye 737-800 til Norwegian. Airbus blir den nye flåten av fly. Airbus flyene som skal leies inn har de fått leiet meget rimelig dvs sponset av Airbus. De 737-300 som DY eier idag skal ettermonteres WL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.