Originally posted by BU662
LN-KKX kommer tilbaka neste uke og vil ogsa har lykked oyenbry.
Originally posted by Someone
Originally posted by BU662
LN-KKX kommer tilbaka neste uke og vil ogsa har lykked oyenbry.
Hva med livery? Blir det fortsatt white-tail eller har de kommet på noe lurt?
Originally posted by ThomAAs
Så får vi se da, noen sier de vet. Andre mener... Det kan jo egentlig bare være så lenge ingen kommer med konkrete bevis. Og tiden vil vise![]()
Jeg vet hvertfall hva jeg vil ha...
Originally posted by C172
Her har Norwegian gode muligheter for å presse Airbus med å få en god avtale med eventuelt kjøp/leie av maskiner.
Poker, jeg så da den landet, derfor den bremset så lett og takset inn tidlig, hadde en kamerat med og nevnte at det var første gangen jeg så den maskinen. Jeg liker Airbus mer og mer. Apropos Airbus jeg har et spørsmål? Et stikke utslag på en av "joy stickene" vil den andre stikka følge samme utslag eller vil den være i ro. Fly som har wire vil stikka ha samme bevegelse som den andre. Fly by wire er jeg litt usikker på. Har aldri vært i cockpit i en Fly by wire maskin. For å ikke ødelege tråden så fyller jeg på med noe mer. Her har Norwegian gode muligheter for å presse Airbus med å få en god avtale med eventuelt kjøp/leie av maskiner.
Var nok en av de jeg så. Den var flott den jeg så igår på OSL! Ble litt ivrig!
Originally posted by MountainDew
Ubekreftet informasjon om at DY skal levere de 11 737-800 til FlyNordic, og 11 Airbus A319 med opsjon på 100 flere fly til Norwegian.
Originally posted by MountainDew
Ubekreftet informasjon om at DY skal levere de 11 737-800 til FlyNordic, og 11 Airbus A319 med opsjon på 100 flere fly til Norwegian.
Virker som de har blitt konvertert slik som Easyjet.......:smile2
Originally posted by P.A. VIKING Men blir FLyNordic innlemmet i DY AOC og da kun med 737 ? Eller blir det endelige navnet FlyNordic og Norwegian tonet ned ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.