TigerBlack
ScanFlyer ettellerannet..
Jeg og en kamerat fant ut at vi hadde begge fri igår (onsdag), så hvorfor ikke ta en tur ut i verden. Destinasjon ble etter litt vurdering London.
Været der nede var behagelig,men lysforholdene ut på ettermiddagen var heller dårlige. Sett også utifra at det var noe overskyet ble det ikke bedre.
Vi traska runt halve flyplassen før vi fant ett noenlunde sted å stå. Nå skal det legges til at taxikuskene der borte er heller lite sammarbeidsvillige og en utskrift av spotterkartet lastet ned fra nettet var ikke til nevneverdig hjelp. Selv flyplass informasjonen der var til ingen nytte.
Vi ble enige om at vi skal ta en tur over til sommern, ha en leiebil tilgjenglig og at landinger/takeoff er i vestelig retning. Igår var dem i Østerlig noe som bare gjore ting værre.
Vi fløy SK ned til LHR, en Boiiiiing 737-883, med behagelig beinplass og hyggelig crew. Tilbake med siste fly med British (h)Airways. Airbus 319. Jeg må bare stå på det jeg har ment de siste årene at B A har bedre service,bedre fly og crew. SK gjore en bra jobb,men de overgår ikke B A på noen som helst måte. Så her har mine kolegaer og ikke minst produktansvarlige mye jobb.
(og ja, jeg har ingen problem med å være kritisk mot min egen arbeidsgiver. Jeg så det også på vei ned den morgenen B A fylte en A-321 til randen,mens vår 737-800 var ca halvfull. Ikke ett bra tegn.. så her trengs det sjerpings.. )
Vel nok politikk
Det ble noen få bilder til slutt. Noen av dem ble nesten akseptable også. Men jeg regner med at de bedre på neste tur
Været der nede var behagelig,men lysforholdene ut på ettermiddagen var heller dårlige. Sett også utifra at det var noe overskyet ble det ikke bedre.
Vi traska runt halve flyplassen før vi fant ett noenlunde sted å stå. Nå skal det legges til at taxikuskene der borte er heller lite sammarbeidsvillige og en utskrift av spotterkartet lastet ned fra nettet var ikke til nevneverdig hjelp. Selv flyplass informasjonen der var til ingen nytte.
Vi ble enige om at vi skal ta en tur over til sommern, ha en leiebil tilgjenglig og at landinger/takeoff er i vestelig retning. Igår var dem i Østerlig noe som bare gjore ting værre.
Vi fløy SK ned til LHR, en Boiiiiing 737-883, med behagelig beinplass og hyggelig crew. Tilbake med siste fly med British (h)Airways. Airbus 319. Jeg må bare stå på det jeg har ment de siste årene at B A har bedre service,bedre fly og crew. SK gjore en bra jobb,men de overgår ikke B A på noen som helst måte. Så her har mine kolegaer og ikke minst produktansvarlige mye jobb.
(og ja, jeg har ingen problem med å være kritisk mot min egen arbeidsgiver. Jeg så det også på vei ned den morgenen B A fylte en A-321 til randen,mens vår 737-800 var ca halvfull. Ikke ett bra tegn.. så her trengs det sjerpings.. )
Vel nok politikk
Det ble noen få bilder til slutt. Noen av dem ble nesten akseptable også. Men jeg regner med at de bedre på neste tur














