Ikke noe om de nye 737`ene til Norwegian på boeing.com

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Ikke noe om de nye 737`ene til Norwegian på boeing.com

DY vil selvsagt ta seg betalt for bruk av sete-TV'ene, og alt som vises vil være reklamefilmer fra annonsører som har betalt DY. Det er slik man tjener penger :D

Originally posted by ThomAAs

Kjos gikk vel på skole i USA og har vel hørt "if it ain't broke don't fiks it"

Er ikke det et Russisk uttrykk da? :smile2

Norwegian skulle ha laget en konkurranse på å tegne et nytt design. Rødfargen bør være med fortsatt

Behøver vel strengt talt kun gjøre noen endringer på halen... Logoen er flott og nesa er innarbeidet...

Originally posted by EB

Behøver vel strengt talt kun gjøre noen endringer på halen... Logoen er flott og nesa er innarbeidet...
Halen blir endret , stylet flagg, norwegian titlene i hvitt blir flyttet opp over vindusrekka og blir sort.

Originally posted by MountainDew

Ikke Ryanair sine 800 maskiner. Hold 3 blir i lengste laget uten det magiske teppet. Hva sier dere som er stuere på Torp/Haugesund?

Ryanair bruker ikke Hold 3 her med mindre 1 og 2 er fulle.
På andre 800'er (uten sliding) så bruker vi normalt 2 personer i Hold 3...

Originally posted by KennethGS

Ryanair bruker ikke Hold 3 her med mindre 1 og 2 er fulle.
.

Jeg kan fortsatt hverken fitte eller begrape hvordan de kan faa kjerra i balanse ved hoeyt belegg ved aa laste paa den maaten ... :wow:

Det maa jo bli rene 'helikopter-takeoff' .... og de vil ogsaa vaere saa jaevlig nesetunge at de vil brenne av godt med ekstra drivstoff ...

De har nok regnet pa dette, men jeg skulle ha moro av aa se regnestykket og kriteriene de har lagt til grunn ..

njaaaaaaa.... Nå er jeg litt usikker, det er 9 måneder siden jeg laget en lasting til NB men jeg syns å huske at de skulle ha 50/50 foran og resten bak. Altså fylle opp 1 og 2 å legge det som er til overs bak.

Hilsen,
Laurenz

Back