FI Icelandairs flåte

PettR

Flugmaður
Icelandairs flåte

Kommer snart et par 757-300 og muligens noen 767. Så er det jo alle 737ene som kommer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Icelandair med rute til Cleveland

Har du mer info om flere 757-300? Dette er helt nytt for meg.

Espen

Re: Icelandairs flåte

Syns å huske at tailen på første blir TF-ISX, men mulig det var TF-IFX, for å ligne på TF-FIX.
Ikke noe nytt ångående de andre så vidt jeg vet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da var TF-ISX levert, så blir 757-300 nummer 2 i flåten. Aner ikke når den skal i trafikk

Boeing 757 -3E7 30179 912 TF-ISX Icelandair delivery 01mar18 TLV-KEF, prior paint ex 4X-BAW

Last edited:
Icelandairs flåte

Ser ut som det også kommer en godt brukt 757-200 til i år, ex-American Airlines. L/N 536 tidligere N687AA

Ser ut som det også kommer en godt brukt 757-200 til i år, ex-American Airlines. L/N 536 tidligere N687AA

25 år gammel faktisk... Ganske imponerende at såpass "moderne" Icelandair kan drive butikk med så gammelt materiale og ikke minst hvor rå holdbarhet det er på disse maskinene (se på en 8-10 år gammel AUDI)

25 år gammel faktisk... Ganske imponerende at såpass "moderne" Icelandair kan drive butikk med så gammelt materiale og ikke minst hvor rå holdbarhet det er på disse maskinene (se på en 8-10 år gammel AUDI)

Det hjelper jo litt at endel av rutene deres innebærer at flyene tilbringer mye tid på bakken og bidrar til få cycles

Da tipper jeg det dreier seg om l/n 964, 969, 974 og 975 som JAL tok for å dekke opp for forsinkede Dreamlinere ..

Kan jo nevnes at ryktene stadig går om den andre (Tredje) -300 maskinen som skal kjøpes, det sies at den allerede er kjøpt, men vet ikke fra hvor.

TF-ISX har kommet seg til NWI for et par strøk lakk, melder Skyliner:

Boeing 757-3E7 30179 912 TF-ISX Icelandair ferried 28may18 KEF-NWI, for paint ex 4X-BAW

Så da kan det ikke være lenge til at den er i trafikk.

Back