• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

FI Icelandairs flåte

Re: Icelandairs flåte

TF-ISX er nå malt i spesielle farger
001412338.jpg

http://www.airport-data.com/aircraft/photo/001412338.html

Last edited:

Den skulle visst flydd Islands VM-tropp i dag, men ble ikke klar i tide. Men den dukker nok opp etterhvert.

Bruker Icelandair 767 fast på noen av Gardermoen-rutene nå på sommeren?

Bruker Icelandair 767 fast på noen av Gardermoen-rutene nå på sommeren?

Ser ut som om de ligger noenlunde fast inne på JFK, LHR(FI450/51), ZRH, CDG og BOS. I tillegg til SFO såklart, men den går vel ikke hver dag.

Icelandairs flåte

Er en 767 satt opp 23 juni.

Angående ISX så ryktes det også at det er “gress” i midtgangen! Will report back.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:

757 maskinen som har vært leaset til Air Niugini er nå tilbake på Island. Ser ut som den ble satt rett i trafikk hos Icelandair

Boeing 757 -256 29311 340 TF-LLX Icelandair ferried 28-29nov18 POM-HNL-SEA-KEF after wet-lease to Air Niugini ex A6-RKA

Det meldes om at Arkia sin siste B753 skal gå til Condor, så det blir nok sikkert i denne omgang bare to stk. B753 til Icelandair.

TF-ISZ ble idag flydd til GBA og evig hvile

Bilde Mark Norman - tatt i morges. Dette er en ex-AA maskin og har kun vært hos Iceair i 3-4 år så litt merkelig den skal ut nå. Men ser det står en annen ex-American 757 i Canton som skal til dem så kanskje 'reklamasjon'?

51080296_10157286200009644_8367822754879111168_n.jpg

D-sjekk på gang? Er jo dyrt.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Skulle ikke tro at det var noe problem å overta gamle B757,

Heldigvis har jeg prøvd flytypen, men jeg vet ikke om andre i Europa enn Icelandair som benytter denne flytypen nå. Eller tar jeg feil?

Skulle ikke tro at det var noe problem å overta gamle B757,

Heldigvis har jeg prøvd flytypen, men jeg vet ikke om andre i Europa enn Icelandair som benytter denne flytypen nå. Eller tar jeg feil?

Jet2, TUI, Aer Lingus, Privilege bla..

Condor, Aer Lingus, Jet2, LaCompagnie, Privelege Style .. ihvertfall. Pluss en haug fraktere og bizjet-versjoner.

Tiden begynner å bli overmoden for en "B757/767 Farewell Tour". :cry:

Back