Re: Icelandairs flåte
Har de signert kontrakt på en 5. maskin?
Näste A321LR blir TF-IAE, msn 12969.
Har de signert kontrakt på en 5. maskin?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Näste A321LR blir TF-IAE, msn 12969.
Det varsles at Icelandair har vurdert å droppe utfasingen av Q200 og heller legge inn bud på ruten Reykjavik -Ísafjörður.Re: Icelandairs flåte
Med PSO-kontrakten på Reykjavík - Hornafjörður ut august 2028 med Q200, så spørs det om de kanskje beholder deres Q200 og venter med å legge ned ruten til Ísafjörður (?).
https://www.vegagerdin.is/en/about-us/operation/news/samid-vid-icelandair-um-flug-til-hornafjardar
Ytterligere 2 A321LR på vei, så de kan kvitte seg med 757 så fort som mulig.
Today, Icelandair is retiring its iconic Boeing 757-200 in Vatnajökull glacier livery after a final flight from Manchester.
Og her ser du bildet av den.Snart slutt for Hekla Aurura også, men det inviteres til farvelfest den 12. oktober!
Loading…
www.icelandair.com

Det blir spennende å se om det dukker opp noen A321LR/XLR eller B737MAX med noe tilsvarende av dekor.
Det blir spennende å se om det dukker opp noen A321LR/XLR eller B737MAX med noe tilsvarende av dekor.
A321-271NX med msn 12987 & reg TF-IAF är näste enligt planespotters.Re: Icelandairs flåte
Näste A321LR blir TF-IAE, msn 12969.
Antar att -IAE & -IAF båda är LR?
Icelandair will end widebody operations in 2026, after bringing forward the timeline for phasing out its Boeing 767-300ER twinjets by several years.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.