Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Selvsagt, spørsmålet er hvilket nedslagsfelt CPH/OSL/ARN har i forhold til connections som de kan sende ut i verden. Der har vel både ARN og OSL et større innenriks tilfang enn CPH. Danskene har dog lettere for å komme til flyplassen med bil.
Ikke glem at CPH har en god del pax fra Sør-Sverige og Nord-Tyskland også....
Sist jeg tok Seattle flyet så var mesteparten av business paxen enten tyskere eller amerikanere på vei til/fra tyskland.
Et springende punkt her er - hva ønsker kundene?
http://www.dn.se/ekonomi/sas-chefen-hoppas-pa-overlevnad-1.896343
Här är intervjun idag i DN Sverige

Hva er det som gjør at Tokyo er så viktig?
Så hvorfor ikke åpne Stockholm-Tokyo?
Eller Oslo-Tokyo? :nor
Nå er det tre selskaper som tilbyr 1-stopp til Tokyo i riktig himmelretning (Aeroflot, Finnair og Thai) fra OSL som alternativ til SAS, så OSL-TYO er relativt godt dekket.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	