Selvsagt, spørsmålet er hvilket nedslagsfelt CPH/OSL/ARN har i forhold til connections som de kan sende ut i verden. Der har vel både ARN og OSL et større innenriks tilfang enn CPH. Danskene har dog lettere for å komme til flyplassen med bil.
Ikke glem at CPH har en god del pax fra Sør-Sverige og Nord-Tyskland også....
Sist jeg tok Seattle flyet så var mesteparten av business paxen enten tyskere eller amerikanere på vei til/fra tyskland.
Et springende punkt her er - hva ønsker kundene?
http://www.dn.se/ekonomi/sas-chefen-hoppas-pa-overlevnad-1.896343
Här är intervjun idag i DN Sverige
Hva er det som gjør at Tokyo er så viktig?
Så hvorfor ikke åpne Stockholm-Tokyo?
Eller Oslo-Tokyo? :nor
Nå er det tre selskaper som tilbyr 1-stopp til Tokyo i riktig himmelretning (Aeroflot, Finnair og Thai) fra OSL som alternativ til SAS, så OSL-TYO er relativt godt dekket.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.