Originally posted by ANX
Interessant fenomen. Vi som var unge dengang og måtte tilpasse oss den tids virkelighet (take it, as you cannot leave it!) har liten forståelse: Tenk dersom "noen" skulle klare å lamme www og vi ble satt tilbake til "steinalderen".
Bare en tanke...
Er ingen som har påstått det heller da.Originally posted by Superhai
Jeg vil bare kritisere dere som kommer fram med kammen igjen. Fordi noen har sagt at sånn synes jeg er galt eller dumt, er det ikke sikkert alle er enige eller ser det som et problem. :up:
Originally posted by DY
Forstår egentlig ikke helt hva du tenker på, men oppfatter det som om at en ikke bør si sin mening siden det kan være andre som ikke er enig med deg.Originally posted by Superhai
Jeg vil bare kritisere dere som kommer fram med kammen igjen. Fordi noen har sagt at sånn synes jeg er galt eller dumt, er det ikke sikkert alle er enige eller ser det som et problem. :up:
OK...tror jeg forstår nå...Originally posted by TOS
Originally posted by DY
Forstår egentlig ikke helt hva du tenker på, men oppfatter det som om at en ikke bør si sin mening siden det kan være andre som ikke er enig med deg.Originally posted by Superhai
Jeg leser Superhai dithen at man kanskje ikke skal være riktig så kjapp å respondere på enkeltes utsagn - f.eks. fjerne "Sticky" fordi en eller to mener det er uheldig - men jeg kan selvsagt misforstå.
"Kammen" det refereres til er vel koblet til generalisering basert på snevert observasjonsgrunnlag, eller....?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.