Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det stemmer det. Ser du kan booke i oktober igjen. For varmt der på sommeren for turistene.. Visste ikke det var en vinterrute.
Jeg har vært der på tidlgi sommer med 53 grader, knusktørr luft og kulin vind, kan anbefales for folk som vil tørke ut grundig og hurtig.
-A
http://www.dagbladet.no/dinside/2008/12/15/558352.htmlNå tar hotellselskapet Palazzo Versace affære og tilbyr nedkjølte strender i Dubai for å kapre kunder som er på luksusferie i emiratstaten, skriver The Australian.
Jeg har sluttet å bli overrasket over påfunnene og prosjektene som startes der nede. De har mer eller mindre bestemt av området skal bli "best" på turisme og opplevelser og kjører på. Må nok ta meg en tur snart.
PS! LH flyr naa 340-300 til ALA... Andre alternativ i Star er BD via LHR eller TK via IST. Rimelig heftig omvei de to siste... KLM flyr med 330 fra AMS. BA flyr med 757
Kanskje litt på siden av temaet, men:
Har aldri hørt den varianten, så det må være fullstendig marginalt innenfor ethvert større flys normale opative range på ca -50 til +50c. All fuel beregning, fuel on-board, minimum fuel, fuel flow etc etc går på kg, og den er ihvertfall konstant...
Hørt om Density ?
Fuel utvider seg når det blir varmt.....Dermed kan tanker som tar 20 tonn, plutselig være fulle på FØR man når 20 tonn......![]()
Til DXB er det mulig å bestille varm middag ombord, og da mener jeg ikke
panini, men ordentlig varmmat på brett.
På returen til ARN el OSL kan det bestilles varm frokost som serveres
1.5 timer før ankomst.
I tillegg er det selvsagt standard salg ombord.
Har Norwegian sluttet med varm mat til Dubai? Skal reise i slutten av denne mnd, men finner ingen ting om dette på Norwegian sine internett sider. :question: Det var også nevnt film i en post. Noen som vet hvilken film(r)?
Reiser til Dubai om en uke. Hva slags varm mat er det Norwegian selger på turen og til hvilken pris?
På returen selges frokost. Hva består den av og koster kr ?
Jeg har vært der på tidlgi sommer med 53 grader, knusktørr luft og kulin vind, kan anbefales for folk som vil tørke ut grundig og hurtig.
-A
Må dette forhåndsbestilles?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.